Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på www.tanktop.dk

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 04:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer,

Jeg har sammen med min partner Jakob Kronborg startet en webshop hvor vi sælger tanktops til mænd. Vores koncept er at sælge kvalitets tanktops til mænd til den rette pris. Vi har nu gennemtestet sitet og er derfor nået dertil hvor vi gerne vil have lidt feedback fra jer. 

Jeg vil blive rigtig glad hvis i tager et kig på www.tanktop.dk og giver os jeres ærlige mening om sitet.

DBH Jeppe 

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 07:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu er siden jo ret simpel - og produktet ligeså, så skal jeg nævne noget, der mangler, så er det forklaringen på, hvad der gør jeres produkt til noget særligt og unikke produkttekster (I kunne som minimum rette antallet).

Designet er simpelt og fint - og passer jo perfekt til det i gerne vil sælge, så generelt kan jeg godt lide shoppen.

Tilmeldt 5. Dec 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 07:24

Hej,

Den er fin og simpel ud.. Jeg er lidt forvirret i forhold til de forskellige tilbud

1 pack = 3 tanktops

3 pack = 6 tanktops, burde det ikke være 9?

Osv.

Styr

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 08:20

Jeppe Otten:

Hej aminoer,

Jeg har sammen med min partner Jakob Kronborg startet en webshop hvor vi sælger tanktops til mænd. Vores koncept er at sælge kvalitets tanktops til mænd til den rette pris. Vi har nu gennemtestet sitet og er derfor nået dertil hvor vi gerne vil have lidt feedback fra jer. 

Jeg vil blive rigtig glad hvis i tager et kig på www.tanktop.dk og giver os jeres ærlige mening om sitet.

DBH Jeppe 

Fedt domæne at have ;)

-
Syntes at siden er pæn og nem!!
Jeres udvalg er derimod ikke særlig bredt.
Nu tænker jeg farver, i har nok det bedste domæne, hvis man tænker SEO, så hvorfor ikke have X antal farver.
Der er mange der også bruger sort og grå :)

Der er også ekstremt mange som bruger farvede til sommer (specielt os unge :) )

Hvor meget SEO har i lavet til siden? - Hvordan vil i få kunder :)?

Få et Favicon, det ser meget bedre ud!! ;) 

Ellers nem side at finde rundt i! :) 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra Horsens
Tilmeldt 29. Sep 10
Indlæg ialt: 55
Fra  Kunto Skrevet kl. 08:45

Fed side, men synes helt sikkert ogsaa at der mangler stoerre udvalg mht. farve :)

Se vores hjemmeside: www.kunto.dk Kunto - Vi har alt i merchandise 

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 09:13

En ting, som ville gøre valget af størrelse endnu nemmere; skriv hvilken størrelse 'modellen' på billedet bruger. Selvom man bruger en størrelse L normalt, vil man måske skulle bruge en M fra Jeres udvalg. De gør det på Hardcasa.dk - og det gør valget nemmere. Vi ved jo alle, at størrelser kan svinge fra mærke til mærke. Så selvom man bruger en størrelse 43 i sko fra et mærke skal man måske bruge størrelse 45 fra et andet. Det samme må være gældende med Jeres tanktop's :-)

Når I har fået det grundlæggende på plads kan I også begynde på guides; hvornår kan man gå med tanktop, 'hvem' kan gå med tanktop, hvad kan man sætte en tanktop sammen med af tøj, kan en tanktop give varme om vinteren etc.

Ellers er det en flot og simpel side!

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 20. Sep 08
Indlæg ialt: 362
Fra  ONLINELOMMEREGNER Skrevet kl. 09:35

Hej Jeppe,

Rigtig flot og simpel side, som ofte kan give gode konverteringer. Jeg kan ikke se at du har Google Analytics installeret så du har muligt for at kunne se konverterende søgeord m.m. Du kan evt. også overveje et responssive design der gør det nemt at kunne handle via mobile enheder - jeg mener ikke at du skal have et nyt design men at den er tilpasset når man til går den via en mobil enhed. Du skal evt. og kigge lidt på dine titeltags da det første som Google læser.

Selv om i endnu ikke har så mange Facebook likes så syntes jeg helt sikkert at det er noget som vise som en like boks med de ansigter der har anbefalet jer for at bygge trust. 

Hvordan har i tænkt Jer at markedsføre jer? Adwords er nok den bedste vej - det vil vi meget gerne hjælpe med da vi har meget stor erfaring med at drive webshops med Adwords med høj fokus på konverteringer samt split tests af annoncer. Ydermere tilbyder vi Google Analytics optimering og analysering for at du som virksomhed hele tiden tilsikre at du ikke går glip af vigtige konverteringer.

Udover Google Adwords så ejer vi Open AdExchange der giver adgang til at kunne annoncerer i nogle af de største sites såsom Berlingske Medier, EkstraBladet, Politiken, TV2, AOK m.m. vi har ca. 380 millioner sidevisninger pr. måned fordelt på 60-70 medier. Det er CPC baseret.

Du eller andre er meget velkomne til at ringe på 2827 0363 - hvis du vil vide mere.

De bedste hilsener

Martin Friis Guldborg

PRØV VORES ONLINE LOMMEREGNER TIL ALLE TYPER UDREGNINGER Yes

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:38

9 pack der står produkt teksten 6 stk burde der ikke stå 9 i stk ?

vedr prisen 44,4 kr ved 6 og 46,5 den pris er næsten ens og jeg tror folk vælger 6 derfor , men husk du spare sikkert lidt i fragt da gratis fragt ikke er for dig , men kun for kunden , så motivere kunden købe mere kan sikkert øge overskudet mere

udnyt bedre google viser op til 70 tegn lige nu vises kun domæne navnet i titlen på flere af dine undersider.

længere produkt beskrivelser kunne være en god fordel

flere faver man kan bestille især sort mangler der , det er jo en herre farve.

social medier der mangler google plus , facebook , twitter på siden det er en seo fordel

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 11:45

Mikael christiansen:
social medier der mangler google plus , facebook , twitter på siden det er en seo fordel

Der er da facebook 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:25

Christoffer Tornbjerg:

Mikael christiansen:

Der er da facebook 

jeg lagde ikke mærke til dem , det er en god ide at lave dem i sine farver og den likes og del knap mere frem

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)