Jeg har ladet mig fortælle at man uden tvivl kan finde dygtige freelancer og virksomheder her på amino, derfor giver jeg det lige et forsøg. Jeg er på jagt efter en virksomhed eller freelancer, som kan designe vores kommende webshop som er hostet hos Scannet. Det design/idéer som vi har i hovedet er relativt simple. Det er en kort opsætning af menu i venstre side og indkøbskurv i oppe i højre hjørne. Også selvfølgelig plads til vores logo oppe i venstre side. Er det dig som kan være behjælpelig med dette, høre jeg meget gerne fra dig snarest, da vi gerne vil have design delen på plads hurtigst muligt :-). Det skal siges at der er tale om en flytning, så shoppen er aktiv, men i et Open source system. Men vi oplever for mange problemer med server samt loading af hjemmesiden så vi bliver nød til at skifte til noget som fungerer hurtigt. Jeg glæder mig til at få din PM. På forhånd tak og god aften :-) |
Hej,
Du skal lige have Private beskeder til, så man kan sende en PM til dig
Jeg er interesseret i at hjælpe dig med opgaven, og vil gerne sende dig en PM med referencer.
- Ellers er du velkommen til at sende en mail på nils@nilspedersen.dk eller telefon: 40 606 223.
Ser frem til at høre fra dig.
Venlig hilsen
Nils Pedersen