Jeg er på jagt efter en partner til et online e-handelskoncept som allerede efter halvanden måned giver baghjul på markedet. Konceptet mener jeg selv er unikt og enestående, samt hvad fremtidsplanerne er. Vi har samarbejde med et formidabelt marketingsfirma som kæmper en brag kamp for at få butikken til at ligge rigtig godt i søgemaskinerne. Det som jeg leder efter er en partner som virkelig er dygtig og har nogle kompetencer inden for design. Vores system er ved at blive rykket fra en opensource system (opencart) til Scannet, som giver nogle helt nye og unikke muligheder for os som online e-handelsdrivende. Derfor er det et krav at du har erfaring eller ihvertfald har forstand på at designe sådan en shop. Som udgangspunkt kunne det være interessant at man kunne tage vores nuværende design med over i vores nye shop system, som vi mener er et lækkert system, men det skal/kan vi altid diskuterer. For mig er det virkelig vigtigt at det er en person med ambitioner og en høj selvdisciplin, så er jeg helt sikker på at der kommer noget rigtig godt ud af sådan et samarbejde. Vi beskæftiger os inden for området tøj, mode og accessories til kvinder. Primært målgruppen 16 - 32 år. Vi har mærker som; Versace, D&G, Levi's, Saint Tropez, Vila, Vero Moda og en del andre kendte som ukendte mærker. Jeg glæder mig til at høre fra min måske kommende partner :o) - god dag' |
Selvdisciplineret partner søges.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)