Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jyllandsposten og en ipad...

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 11. Mar 11
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg er blevet ringet op af en ihærdig sælger fra jyllandsposten, som vil tilbyde mig et abonnement og en ipad oveni, hvilket jo lyder meget godt. Da jeg var på arbejde, bad jeg ham om at ringe senere.

Mit spørgsmål er så, er der andre der har prøvet dette og er der andre der har taget imod tilbuddet og kan anbefale det?

Skal siges jeg ikke ved mere om abonnomentet end det jeg skriver, kun at det var JP og det var inkl. en ipad, så det kan godt være svært at give råd:-) Men kunne godt være nogle havde oplevet noget der mindede om og kunne fortælle om deres oplevelse:-)

Tak og god dag:-)

Mvh, Andreas Baran

Find billige madopskrifter på Su-mad.dk

Fra Gentofte
Tilmeldt 4. Dec 11
Indlæg ialt: 87
Fra  shopKONRAD.dk Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Andreas,

Jeg prøvede dette for 2 år siden. På det tidspunkt var det dog ikke en ipad, men en netbook/ notebook mini-pc. Jeg skulle binde mig til avisen i 12 måneder. Regningen var ca. 5000,00 kroner.

Da mine kunder ikke umiddelbart læser JP, takkede jeg pænt nej tak, til tilbudet. Det var sælger ok med.
MEN en uges tid efter begyndte jeg at modtage JP, og en uge efter også et fint girokort, på det omtalte beløb.
Da jeg jo netop IKKE havde takket ja, ringede jeg til JP, og forklarede situationen. Den flinke dame i kundeservice svarede bare "Nå, endnu en af de grådige telesælgere, det sker desværre ret ofte, jeg får dig slettet..." og annulerede herefter mit abo. uden nogle problemer.

Jeg skal ikke kunne sige om de har outsourcet det til andet firma i år. Men vil bare råde dig til at være varsom og evt. få det hele på skrift.

God dag!

//shopKONRAD // Daniel //

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)