Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nybegynder - hjælp til galleri/TGP på adult side?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 7. Jul 06
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kan sgu ikke regne ud hvordan man kan få et galleri på sin adult hjemmeside?

 

Jeg er i forevejen tilmeldt en del affiliate programmer - biografer, men hvordan kan jeg lave et galleri med thumb nails og vise på siden?

 

M.v.h. Nic

Tilmeldt 13. Apr 06
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Der findes komponeneter, f.eks. AspJpeg, som kan generere thumbnails når en bruger uploader et billede. Et galleri er i bund og grund et spørgsmål om html. Ved at samle disse to ting kan et galleri nemt skrues sammen, endda dynamisk. Jeg ved ikke hvilke komponenter der er på den server du bruger.

:-)

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Vil du hoste gallerier eller vil du lave en TGP? Der er lavet tonsvis af scripts til sidstnævnte, de fleste koster dog penge og er kodet i PHP.
Tilmeldt 7. Jul 06
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
 
Som jeg starter med at skrive - jeg er total nybegynder hvad angår TGP/gallerier. (Laver websider, så kan godt html og css og har en asp programmør til rådighed). 

Der er ikke tale om at nogen skal uploade billeder.

Jeg vil bare gerne have et galleri på min side, som evt. opdateres automatisk eller hvor man kan skifte niche. Når man klikker på et billede kommer man hen på en eller anden adult side hvor man kan se flere billeder og som regel skal betale for det.

Er det ikke noget affiliate noget - så jeg også kan tjene når de så ren faktisk opretter sig? Jeg kan sådan set tilmelde mig alle de her adultsider, men det får jeg jo ikke noget galleri af....hm

Troede ikke det kostede penge - det er jo reklame - man hjælper sgi da dem der har de sider man ryger hen på.

Forklar gerne nærmere - så jeg kan hitte ud af hvordan det hænger sammen.


Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Det du gerne vil have er en TGP. Et indeks med links til gallerier. Og jo, du har helt ret, de fleste sponsors har en mængde gallerier til rådighed, som du kan benytte, hvilket fungerer som reklame. Du skal så bare bruge et TGP script som håndterer gallerierne, automatisk indekserer dem og opdaterer listerne osv, og muligvis også et trade script hvis du planlægger at trade med skim. Der er sikkert kodet nogle scripts til formålet i ASP, men laaangt de fleste er lavet i PHP.
Tilmeldt 7. Jul 06
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Hmm, ja det er jo ikke så godt at det er PHP. Vores servere kan ikke køre PHP. Hvad så?
Tilmeldt 7. Jul 06
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Er der ingen der kan hjælpe?
Tilmeldt 13. Apr 06
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 7. Jul 06
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Takker - men at lave selve galleriet er nok ikke det største problem...

Jeg skal vel have nogle billeder først og fremmest og så kan jeg lave et galleri med hvilket som helst program?

Dreamweaver har f.eks. en batch funktion.

Eller er der nogen specielt idé i at bruge de scripts i taler om?

Jeg har ikke intensioner om at tilmelde TGP og alt det der - vil bare have et galleri på min side - som gerne skal munde ud i affiliates sider.

Taler vi mon forbi hinanden?

Hvor får man billederne fra?

Tilmeldt 13. Apr 06
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :
"Taler vi mon forbi hinanden?"



Øhh. . .ja, helt sikkert. .



Side 1 ud af 2 (11 indlæg)