Hej du
Jeg har ingen problemer med at se anmeldelsen. Der er flere ting, jeg falder over, når jeg læser artiklen. Det første er det grammatiske - der er flere steder, hvor måden du skriver på ikke giver mening. F.eks. kan jeg nævne: "Det skal vi af 2 ting (...)" - den formulering findes ikke. Det vil hedde ''Det er der to grunde til, (...)''. Alene det at der ikke er styr på det, synes jeg gør anmeldelsen trættende at komme igennem.
Jeg tror at det kan fungere rigtig godt at blande en artiklen, samt en anmeldelse, men så er det nødt til at være flydende og virke naturligt. Det er svært at læse sig hele vejen ned til anmeldelsen og jeg ville, hvis jeg ikke havde læst dit indlæg, være i tvivl om, hvad det var jeg læste. En slagstekst? Et promoverende blog-indlæg? Eller faktisk en anmeldelse?
I det store hele synes jeg ikke rigtig, at det fungerer. Teksten virker ikke flydende og jeg synes ikke, det er klart nok, hvad det er, man er i gang med at læse. Hvis jeg tilfældigt var faldet over det, havde jeg ikke læst mere end max. de første par afsnit, før jeg havde givet op.
Lange tekster kan være rigtig gode - men de skal fange læseren. Og det formår du desværre ikke.
Send gerne en PM, hvis du har brug for hjælp.
De bedste hilsner
Ann Nord