Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der en applikationsudvikler, som mangler en ide?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 22. Aug 11
Indlæg ialt: 406
Fra  FokusH Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Dette er hverken en reklame eller et spørgsmål om efterlyse arbejde - men en ide, som jeg gerne vil kaste 'ud i det blå'. Måske kan nogen bruge
den og gå videre?
Jeg underviser på en videregående uddannelse og savner i den forbindelse en app, som jeg kan bruge til at holde styr på informationer om mine
studerende: Navn, mail, baggrundsinformationer, aftaler, konkrete løste opgaver, kommentarer til og vurdering af indleverede opgaver - og dette
opdelt i en række forskellige hold over flere forskellige år.

Har kigget *samtlige* 'teacher-apps' igennem, og der eksisterer da et par stykker, men til ipad. Jeg vil ha' en til min alm. mac. Og derudover er
de fleste apps indrettet mod det amerikanske skolesystem med masser af prøver, tjeklister, multiple choice og andet, som ikke rigtig duer i DK
- dvs vi benytter andre, centrale systemer til dette. Kan også forstå at man på forskellige lærer-blogs efterlyser brugbare systemer a la det, jeg
beskriver her. Det er m.a.o. et marked med udviklingspotentiale, tror jeg.

Jeg har forsøgt selv at lave noget i Excel, men det er for tungt og for usikkert med et ark. Jeg har p.t. mine data i Omnifocus og det er da OK,
men heller ikke optimalt. Skulle der være en udvikler, som mangler en ide, så skal jeg gerne specificere videre - bare udsigten til, at nogen måske kunne udvikle noget brugbart en dag, ville være pragtfuldt! mvh Marianne
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)