Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Logo/billede print på din kage

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Dec 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg driver en webshop ved navn www.kringlexpressen.dk (webshop hvor man bestiller sine bageriprodukter med levering)

Jeg overvejer at købe en speciel printer der skriver med frugtfarve på marcipan.

Kunden har så her mulighed for at bestille sin kagemand eller andre kager med et firmalogo eller et familiebillede.

Kunden sender mig en fil af logo/billede hvorefter jeg printer det ud på marcipan og sender det til mine onlinebagere godt pakket ind med posten.

Bageren lægger det blot på kagen og leverer.

Mener i at der kunne være salg i dette ??

Hører gerne fra jer inden jeg invisterer, da sådan en printer ikke er helt billig.

Mit system er lavet sådan at man også har mulighed for at bestille til andre end sig selv, så bor man f.eks i København og har familie i Randers, så finder man onlinebageren i Randers og bestiller f.eks sin kagemand hos den bager hvor jeg så sender logoet/billedet op til.

På forhånd tak for hjælpen

Fra Viborg
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 232
Skrevet kl. 11:05

Jeg synes det er en brilliant idé! Jeg kunne rigtig godt tænke mig nogle af mine billeder printet på en kage. Har du regnet på, hvad prisen vil blive for et print til fx. en almindeligt størrelse lagkage?

Tilmeldt 2. Dec 12
Skrevet kl. 11:10

Hej Lars.

Tak for dit svar.

Jeg har forhørt mig rundt omkring ved grosister, hvor jeg kan få kvalitetsmarcipan. F.eks et stykke marcipan i størrelsen 20 cm. i omkreds inkl. tryk vil koste kunden ca. 140 kr.

Tilmeldt 2. Dec 12
Skrevet kl. 20:14
Ville man give 140 kr. For et logo eller billede på en kage i form af et marcipanprint ?
Tilmeldt 2. Dec 12
Skrevet kl. 09:37
Ville man vælge ægte marcipan eller rispapir hvor printet skulle laves på ?. Begge dele er spiseligt.
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)