Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger en samarbejdspartner!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 110
Fra  Beerpong Liga DK Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløj derude. Jeg har delt dette oplæg ind i følgende seks punkter for at gøre det mere overskueligt og konkret -->

Inden du læser, skal det lige siges at jeg ikke søger inputs eller lignende til forbedringer, design mv. Jeg er udmærket klar over, hvad der skal ændres, laves om på, hvad der ikke fungerer og hvad der virker uoverskueligt osv. osv.

Jeg har, jeg søger, jeg tilbyder, jeg forestiller mig, ekstra lir, mit netværk

Jeg har. I dag er www.Shartus.com blevet launchet som beta/proto prøveversion. Den er ikke færdig, da der er funktioner der stadig ikke fungerer optimalt, der er nogle fejloversættelser, lidt problemer med log-in, oprettelser af grupper osv osv. Sitet er generelt lidt rodet her i starten, så der skal "ryddes" op og det skal gøres rigtig lækkert, indbydende og bruger venligt. Desuden skal der arbejdes en del på design-delen. Det er dog ikke mere uoverskueligt end at det kan lade sig gøre (håber jeg.). Shartus.com er et socialt media site jeg har stiftet på baggrund af mit kollegium, men jeg har som sagt ikke "officielt" offentliggjort det endnu, så anser  det stadig som "offline". Derfor er der ikke nogle brugere endnu, da det i øjeblikket bliver ændret og testet på forskelligvis. Det kan altså siges at jeg har en "diamant" der skal slibes.... :P

Jeg søger Derfor søger jeg en der vil kunne hjælpe med det samme og give det en kærlig hånd. Gerne en person, som også vil være med til at videreudvikle det og vedligeholde det fremover, såfremt at sitet fungerer. En person der kan sætte sig 100% ind i projektet og sætte fart på og få det til at blomstre. Det er altså en person der vil være med fra start og en som kan se det store billede for sig og være med til at danne ramme for kreative inputs og indspark, samtidig med at være en dygtig programmør og designer!

Jeg tilbyder. Det er lidt op til den enkelte person. Umiddelbart vil jeg tilbyde andel af sitet, da min kapital er begrænset. Så det kræver at du også tror på projektet og ikke kun vil være med for pengenes skyld, da potentialet ikke er pålagt endnu! Men det er noget vi kan bestemme efter aftale, så begge parter er glade og tilfredse! Det skal selvfølgelig siges, at alle de basale funktioner ligger på plads, så "det hårde" arbejde er lavet.

Jeg forestiller mig. Et tæt samarbejde, hvor kommunikation er grundkernen i projektet. Et samarbejde hvor dialog, strategi og kreativitet kombineret, fører til succes og hvor vi begge har de samme visioner og ambitioner med projektet. Desuden at vi kan supplere hinanden på grundlag af kompetencer!

Ekstra lir. Dette er det første projekt. Jeg kunne i fremtiden godt tænke mig at opbygge et "lille imperium" af en kombination af sites og webshops. Dertil har jeg pt.

1. Et skitseret socialt media site (Det er dog rigtig simpelt), hvor der er lavet tegninger og illustrationer til hvordan sitet skal se ud! (Ejer også domænet). Det skal bare laves.

2. Har to tegnede ideer til nye og kreative dating sites i Danmark med globalt potentiale.

3. En ide til site der skal gøre det nemmere at finde konkrete webshops o.lign.

4. En beskrevet ide til nyt "Quiz" site for unge.

5. En beskrevet ide til nyt underholdningswebsite. 

6. Èn tegnet og illustreret ide til en ny app.

7. En ide til fremtidig Webshop. Har haft kontakt til kinesisk leverandør!

8. Et nyt brætspil, hvor jeg har tegnet, skrevet regler og illustreret det.

Men først og fremmest er der fokus på shartus.com

Mit netværk. Jeg har BLANDT ANDET følgende forbindelser. Ikke fordi det er noget særligt, men stadig.

Min mor: Uddannet journalist. Hun har udgivet adskillige pressemeddelelser og har adgang og kontakter til diverse medier. Hun har selv været i TV2 Lorry med sine egne pressemeddelelser mv. 

Min mormor: Anerkendt pensioneret journalist hos Fyns Stifttidende, hvor hun én gang om ugen skriver en frivillig artikel. 

Min Kusines mand: Har tidligere arbejdet hos Microsoft og projektleder på videnskab.dk

Min fætter: Programmør.

En af mine bedste veninder: Har arbejdet som speditør i to år, og har kontakter til de fleste inden for området.

Det var bare lige overordnet.

Hvis der var noget der fangede din interesse, så send mig en PB eller en mail til Jacobhv@gmail.com 

Fortsat god aften og glædelig 1. december!

Best regards :)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)