Hej Amino'er! Da jeg til sommer 2013 er færdig med min HHX er det tid til at gå nye veje. Jeg føler ikke jeg er helt klar på, at starte på en vidergående uddannelse endnu, men vil heller ikke "spilde" et år, hvor jeg ikke laver noget. Jeg skriver derfor også dette indlæg i håb om, at der sidder nogle danskere på en tysk virksomhed, som kan bruge en praktikant i 2013. Ansøgning: Jeg er meget interesseret i, at komme til Tyskland og arbejde. Det er jeg fordi, jeg finder det tyske land og kultur utrolig fascinerende. Ligeledes er Tyskland, Danmarks største handelspartner, derfor er det også utrolig vigtigt for min fremtidige karrierer at kunne det tyske sprog. Jeg er 19 år gammel og single. I sommeren 2013 er jeg færdig med min Handelsgymnasium og kan kalde mig for student. I skolen er jeg ret engageret, jeg går op i min skole da den er vigtig for min fremtid. Jeg kan godt lide fag som international økonomi, dansk, samfundsfag, markedskommunikation og afsætning. I min fritid har jeg altid dyrket meget sport, både håndbold, fodbold og badminton. Derudover er jeg med i et Mobildiskotek, hvor jeg er DJ. Som person er jeg meget udadvendt, åben, selvstændig, initiativrig, hjælpsom, positiv, og er altid imødekommende. Derudover er jeg meget resultatorienterede. Hvis I har nogle spørgsmål eller finder det interessant, er I meget velkommen til at kontakte mig, så kan jeg ydermere vedlægge en tysk udtalelse fra skolen, karakterbevis og CV. Det skal siges, at rejsen er i forbindelse med organisationen Praktik I Udlandet (PIU) mere info kan læses på Deres hjemmeside, http://www.piu-sekretariatet.dk. Med venlig hilsen Emil Erritsø Jepsen |
HHX studerende søger efter endt eksamen praktik plads i Tyskland
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)