Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HHX studerende søger efter endt eksamen praktik plads i Tyskland

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Berlin
Tilmeldt 10. May 12
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er!

Da jeg til sommer 2013 er færdig med min HHX er det tid til at gå nye veje. Jeg føler ikke jeg er helt klar på, at starte på en vidergående uddannelse endnu, men vil heller ikke "spilde" et år, hvor jeg ikke laver noget.
Derfor vil jeg gerne kombinere det, at komme ud og opleve noget, samtidigt med at jeg får noget erhvervserfaring og noget jeg kan bruge i min fremtidige karrierer.

Jeg skriver derfor også dette indlæg i håb om, at der sidder nogle danskere på en tysk virksomhed, som kan bruge en praktikant i 2013.

Ansøgning:

Jeg er meget interesseret i, at komme til Tyskland og arbejde. Det er jeg fordi, jeg finder det tyske land og kultur utrolig fascinerende. Ligeledes er Tyskland, Danmarks største handelspartner, derfor er det også utrolig vigtigt for min fremtidige karrierer at kunne det tyske sprog.
Det tyske sprog er ikke min stærke side, men som sagt er mit primære formål også at lære tysk.

Jeg er 19 år gammel og single. I sommeren 2013 er jeg færdig med min Handelsgymnasium og kan kalde mig for student.

I skolen er jeg ret engageret, jeg går op i min skole da den er vigtig for min fremtid. Jeg kan godt lide fag som international økonomi, dansk, samfundsfag, markedskommunikation og afsætning.
Jeg har gennemført tysk på B niveau. Til sommer har jeg gennemført engelsk på A niveau, hvilket jeg kan snakke og skrive relativt flydende.

I min fritid har jeg altid dyrket meget sport, både håndbold, fodbold og badminton. Derudover er jeg med i et Mobildiskotek, hvor jeg er DJ.
Fritidsjob er der også blevet tid til. Fra jeg var 15 til 18, arbejdede jeg i et supermarked.
Herefter fik jeg job som telefonsælger, hvor jeg primært sælger magasiner og aviser. Jeg kan godt lide udfordringen i, at få folk til at købe netop det som jeg sælger. For en lille månedstid siden, blev jeg kåret til den sælger ud af 40 sælgere, som havde solgt bedst, målt over et interval på to måneder.

Som person er jeg meget udadvendt, åben, selvstændig, initiativrig, hjælpsom, positiv, og er altid imødekommende. Derudover er jeg meget resultatorienterede.

Hvis I har nogle spørgsmål eller finder det interessant, er I meget velkommen til at kontakte mig, så kan jeg ydermere vedlægge en tysk udtalelse fra skolen, karakterbevis og CV. Det skal siges, at rejsen er i forbindelse med organisationen Praktik I Udlandet (PIU) mere info kan læses på Deres hjemmeside, http://www.piu-sekretariatet.dk. 

Med venlig hilsen

Emil Erritsø Jepsen
emilejepsen@gmail.com
+45 81 71 46 03 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)