Hej Jeg en idé til en internet forretning (ikke handel men servicering af en interressegruppe på verdensplan). Jeg ved intet om hvordan jeg kan starte og har nogle spørgsmål at starte med. 1. Hvis jeg går i dialog med en leverandør (design af siden, servicering o.s.v.) hvordan kan jeg være sikker at min god idè ikke blive stjålet hvis vi vælger at stopppe for samarbejde? Er det almindligt at en fortroligheds-aftale er skrevet under? 2. Websiden skal være et kontakt sted for nogle med samme interresse - lige meget hvor de bor i verden. Brugerne/medlemmer skal betale for medlemskab som giver dem adgang til andre med samme interresse d.v.s. en stor database med kontakt detaljer. Jeg ved godt at det her er en meget grov beskrivelse men er der nogle som kan indikere et budget for design af webside, servicering, betalings-system o.s.v.? |
Er det "bare" en form for forum du gerne vil have med et bestemt tema?
man kan vel skrive en fortrolighedskontrakt og der finde vel også en kontrakt om at hvis der sker noget må de ikke kopire din ide
pris er jo meget forskellig hvem der laver den hvor avanceret og om den skal laves fra bunden eller om du vil bruge et færdig cms