Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udvikling af webside

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg en idé til en internet forretning (ikke handel men servicering af en interressegruppe på verdensplan). Jeg ved intet om hvordan jeg kan starte og har nogle spørgsmål at starte med.

1. Hvis jeg går i dialog med en leverandør (design af siden, servicering o.s.v.) hvordan kan jeg være sikker at min god idè ikke blive stjålet hvis vi vælger at stopppe for samarbejde? Er det almindligt at en fortroligheds-aftale er skrevet under?

2. Websiden skal være et kontakt sted for nogle med samme interresse -  lige meget hvor de bor i verden. Brugerne/medlemmer skal betale for medlemskab som giver dem adgang til andre med samme interresse d.v.s. en stor database med kontakt detaljer. Jeg ved godt at det her er en meget grov beskrivelse men er der nogle som kan indikere et budget for design af webside, servicering, betalings-system o.s.v.? 

Fra Frederikssund
Tilmeldt 13. Apr 07
Indlæg ialt: 423
Fra  Green Hypnose Frederikssund Skrevet kl. 20:31
Er det "bare" en form for forum du gerne vil have med et bestemt tema?

man kan vel skrive en fortrolighedskontrakt og der finde vel også en kontrakt om at hvis der sker noget må de ikke kopire din ide

pris er jo meget forskellig hvem der laver den hvor avanceret og om den skal laves fra bunden eller om du vil bruge et færdig cms

Hypnose er en kreativ måde at løse dine problemer på.

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 14:52
Hejsa

Vi underskriver gerne hemligholdelses aftaler (NDA), har gjort det en del gange.

Det er meget meget svært at komme med et bud ud fra din beskrivelse.
Men du kan sende os en NDA som vi returnere hurtigst muligt, hvorefter du kan sende os en detaljeret beskrivelse af projekt som vi kan give et tilbud ud fra.

Mvh Peder

P.s. Du kan skrive til psj@taketwo.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)