Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Cart66 Webshop til danske kunder

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 10. Oct 12
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg er lige stød på en Webshop plugin til Wordpress der hedder Cart66 (https://cart66.com/) Jeg synes det er meget intrisant.

Men ville det være muligt at bruge det og sælge til danske kunder? Visa/dankort, mastercard osv???

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart ser den ud til at understøtte:

PayPal Website Payments Standard         
PayPal Express Checkout         
Offline Payments         
PayPal Pro         
Authorize.net (AIM)         
Quantum Gateway         
Eprocessing Network (AIM)         
eWay         
PayLeap         
Merchant Warrior         
Sage Pay

Hvis du køber:
Cart66 Professional $89 — $299

Kan ikke helt gennemskue deres prisstruktur må jeg indrømme.


Cart66 Lite kan vist godt udelukkes.

Fra København
Tilmeldt 10. Oct 12
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Men troe du jeg kan tage imod visa, visa/dankort med noget at disse løsninger? udan at kunden skal til at rigistrere sig på nogle af disse hjemmesider??

Er det ikke noget med at PayPal Pro ikke fungerer i Dk?

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 00:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, mig bekendt kan du ikke benytte PayPal Pro i Danmark.

Du skal benytte den alm. PayPal.

Vær lige klar over, at den shop du køber hos dem er på engelsk (så vidt jeg kan se), så du har lidt af et arbejde med oversættelse foran dig, med mindre du ønsker en engelsk shop.

Fra København
Tilmeldt 16. May 12
Indlæg ialt: 35
Fra  WordpressHjælpen.dk Skrevet kl. 00:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja har ogås hørt selv, at PayPay Pro ikke fungerer i Dk.

Ja men vil helst ikke kun bruge paypal, vil helst kunne tage "direkte" visa/dankort.

Men det er ikke muligt med det alm. PayPal?

Ja det er har jeg bemærket, men er helt det er system er lige det jeg har brug for:)  Kenner du noget til de andre system der?  ikke noget som kan sluge Visaa/dankort?

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 01:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Authorize.net går under navnet Cybersource i Europa, de understøtter Visa, MasterCard m.v. Deres pris i USA er ca. kr. 600 i startomkostninger samt 120 om måneden. Yderligere så betaling pr. transaktion. Om de kan bruges i Danmark skal jeg ikke kunne sige - er ikke klar over hvordan deres udbetaling foregår.

De øvrige er jeg ikke bekendt med. Så jeg tror desværre "kun" du har PayPal tilbage.

Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 481
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 07:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Kog på WooCommerce til wordpress. Super fed webshop med moduler fra både quickpay og epay så du har mulighed for at modtage dankort.

Og så den gratis :) dog betales der for extensions til den hvis du har behov for ekstra funktioner.

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Aug 05
Indlæg ialt: 169
Fra  Microsys Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan se at Quickpay siger de understøtter dankort med Cart66 https://quickpay.net/dk/modules/cart66

I hvert fald understøtter QuickPay Dankort - kan ses her: https://quickpay.net/dk/

Jeg synes Cart66 virker meget lovende, så er interesseret i om nogle har opdaterede erfaringer?

Og hvad med PayPal? Jeg troede egentlig jeg ville kunne køre Visa/Mastercard igennem med PayPal (altså givet hvis jeg selv fik en PayPal forretnings konto?) - endda uden folk behøvede have PayPal konto - men bare gennemføre betaling ved at bruge PayPal? Har jeg misforstået det? (Kan se det er en gammel tråd så muligt da jeg læste om det for noget tid siden, at tingene var skiftet der.)

Prøv vores nye produkt TechSEO360.com for Windows og Mac - og se vores teknisk SEO med TechSEO360 video på YouTube

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)