Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har købt en domain med dk som tilhør en stor englesk firma som vil gerne ha mit domain navn hvad skal jeg gøre

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 9. May 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

som overskriften  har fået et brev hvor det tror mig med retsag hvis vi ikk finder en løsning .. nogen der har erfaring  som kan give råd 

Fra København
Tilmeldt 28. Oct 05
Indlæg ialt: 307
Fra  OnlineBloggen.dk Skrevet kl. 14:49

Har ikke selv prøvet det, men hvis f.eks. deres varemærke indgår har de krav på det...

Kan du ikke lave en form for salg til dem?

Mvh. Philip fra Linkbuilding.dk - min blog om linkbuilding og online markedsføring

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 14:50

Start med at få noget seriøst indhold på www...

kig evenutelt lidt på sagen om nets.dk

Jeg ville under ingen omstændigheder indgå i en dialog om et salg til dem... De vil bare forsøge at bruge det som bevis for at du har købt domænet for at tjene penge på det (det går jeg ud fra ikke er tilfældet)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:51

er de varemærke registeret med deres navn har de en ret god sag tjek det evt. her http://www.rettigheder.dk/wizard1?gclid=COfbpu_q9rMCFVC7zAodXj0AWA

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 9. May 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 14:58

det var dengang  det nye regler trådt i kraft  med spille lovgivningen ,   tænkte jeg det var en god ide  at købe pokersiders navn med dk

så jeg købte www.virginpoker.dk 

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 15:03

memati:

det var dengang  det nye regler trådt i kraft  med spille lovgivningen ,   tænkte jeg det var en god ide  at købe pokersiders navn med dk

så jeg købte www.virginpoker.dk 

Du har spillet et spil hvor du ikke kendte reglerne godt nok, og som følge deraf har du tabt... .dk domæner må ikke købes udelukkende med videresalg for øje

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 15:16

Hvis jeg var dig, ville jeg bare opgive domænet på stedet, eventuelt overdrage det til dem. Gør det så smertefrit som overhovedet muligt for dig selv, og vær glad for et tab på ~100 kroner for domænet. Virgin er jo et kæmpe foretagende, så det undrer mig lidt, du ikke har tænkt over copyright.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 823
Fra  tersef Skrevet kl. 15:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej 

Kan ikke helt forstå hvorfor du tænkte det kunne være en god ide? 

Som de andre siger, bare giv dem domænet, de får de alligevel på den ene eller anden måde, spørgsmålet er bare hvor dyrt det bliver for dig.

Fra København
Tilmeldt 28. Oct 05
Indlæg ialt: 307
Fra  OnlineBloggen.dk Skrevet kl. 15:28

Virginpoker?
Sælg, overgiv, annuller, opgiv, drop det...
gør i hvert fald alt hvad du kan for ikke at komme op at toppes med dem, de har alt på deres side

Mvh. Philip fra Linkbuilding.dk - min blog om linkbuilding og online markedsføring

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 00:56

Hvis du vil tilbyde dem at de kan købe domænet. Så skriv at de kan købe indholdet af din hjemmeside og domænet følger med.

Du kan måske få lidt penge ud af det hvis de gerne vil have det asap. Hvis de ikke vil vente med at den kører igennem domæneklagenævnet.

Hvis de skriver at det vil de gerne og evt. give 500 kr. så lad være med at presse citronen. Tag det som du kan få.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)