Jeg ville under ingen omstændigheder indgå i en dialog om et salg til dem... De vil bare forsøge at bruge det som bevis for at du har købt domænet for at tjene penge på det (det går jeg ud fra ikke er tilfældet)
det var dengang det nye regler trådt i kraft med spille lovgivningen , tænkte jeg det var en god ide at købe pokersiders navn med dk
så jeg købte www.virginpoker.dk
Du har spillet et spil hvor du ikke kendte reglerne godt nok, og som følge deraf har du tabt... .dk domæner må ikke købes udelukkende med videresalg for øje
Hvis jeg var dig, ville jeg bare opgive domænet på stedet, eventuelt overdrage det til dem. Gør det så smertefrit som overhovedet muligt for dig selv, og vær glad for et tab på ~100 kroner for domænet. Virgin er jo et kæmpe foretagende, så det undrer mig lidt, du ikke har tænkt over copyright.
Virginpoker? Sælg, overgiv, annuller, opgiv, drop det... gør i hvert fald alt hvad du kan for ikke at komme op at toppes med dem, de har alt på deres side
Mvh. Philip fra Linkbuilding.dk - min blog om linkbuilding og online markedsføring