Hej Amino'er, Jeg går lidt og har nogle overvejelser omkring min fremtid. Jeg kunne godt tænke mig at starte op som selvstændig handelsagent. Jeg afslutter min HHX til sommer, og så vil jeg egentlig bare høre, om I tror det kan lade sig gøre, at blive taget seriøs, men også om det overhovedet er realistisk at få nogle agentur-aftaler som 19 årig (på det tidspunkt) - hvis jeg beslutter at starte op derefter. Jeg flytter temmelig sikkert til Randers med min kæreste til sommer, og har egentlig hele tiden haft henblik på at starte på handelsøkonom uddannelsen, og så derefter blive sælger i nogle år for at få noget erhvervserfaring. Mit spørgsmål går egentlig bare ud på, om I tror det kan lade sig gøre til sommer, eller det simpelthen vil være umuligt at få nogle aftaler i hus qua min alder og manglende erfaring - og så derfor vente til jeg har taget min handelsøkonom uddannelse. Jeg tænker også bare, at det sgu smart nok og have den i baghånden? Info: Mvh. Mads Hansen |
Tillader mig lige at lave et bump. Er der virkelig ingen, der har noget at bidrage med?