Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Påvirker de private julegaveindkøb også indkøbene for din virksomhed?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 349
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Vi har planlagt at køre med en decemberrabat fra i morgen af. Af ren nysgerrighed, vil jeg så gerne høre om i generelt holder jer tilbage med indkøb til jeres virksomhed i december måned? Eller er det ikke noget i tænker over?

Det kunne jo formodes, at de mange planlage julegavekøb privat, der stille og roligt tømmer pengepungen, at de bevirker at man køber mindre ind til virksomheden - selvom det jo er to forskellige økonomier. Men hvad gør i selv?

De bedste jule-hilsner
Kathrine, Danhost 

STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop

Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.

Fra Odense
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 393
Fra  Babytoys.dk Skrevet kl. 12:38

Tror ikke folk har tid til at købe webshop. Det tager meget tid, så tror folk vil vente til Januar! Hvis det er det du mener?!

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 12:59

Hej Kathrine,

Personligt påvirker det ikke mig eller min økonomi. Privat bliver mine julegaver købt henover hele året - enten i fra forretningsrejser eller ved anden lejlighed, således mit budget ikke har et udsving i december måned.

Virksomhedens økonomi kører særskilt og er derfor påvirket af andre faktorer. Indkøb sker dog udfra logikken om nice to have / need to have.

Jeg tror sagtens, at I kan afsætte jeres produkt i december måned. Dog er december en vigtig måned for mange netbutikker, så det skal indtænkes i markedsføringen...

"I julen 2012 forventes danske netbutikker at omsætte for x antal milliard - Vil du være med i 2013?"  - Dwarf.dk laver nogle rigtig gode udgivelser i den forbindelse.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)