Hej Amino brugeren. Jeg søger lidt hjælp her, jeg er helt ny inde for det her emne, men vil starte et forum op hvor folk kan komme med forskellige indslag, men er nu kommet til det punkt, hvor jeg vil høre hvordan jeg så kommer til at tjene på dette forum?, håber der er nogle mennesker derude som kan hjælpe mig. På forhånd tak |
Tjene på et forum
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
- 1
Jeg vil kraftigt anbefale, at du vender den om. Du skal først og fremmest sørge for at lave et forum, der ikke bare er interessant for dig, men også for rigtig mange andre, men først og fremmest skal det være noget som du selv synes er sjovt. Når du så har fået rigtig mange brugere af siden, så kan du, hvis du mener siden kan holde til det, begynde at få reklamer på forummet, men du skal passe på, fordi der er ret meget badwill forbundet med reklamer. Derfor er mit råd til dig: Lad være med at lave et forum for at tjene penge - lav det, fordi du synes det er spændende at lave et forum om netop det emne! |
Altså som sådan synes jeg ikke der er noget galt i at have reklamer på et forum, men jeg tror ikke det er noget du skal regne med at tjene penge på i starten. Det kræver en rigtig stor aktivitet, som man først skal opbygge. Derfor ville jeg også anbefale at fokusere først på aktivitet, dernæst på reklamer. |
IT-blogger.dk - en blog om IT-support, udvikling af websider, CMS, SEO og online marketing
Du kunne evt. overveje en strategi med at have nogle få banners på dit forum fra starten af. Ikke for at tjene penge, for det kræver at du har mange hits. Men for at vænne brugerne til at de er der. Det primære mål den første lange tid er dog at skabe aktivitet, og det er dér du skal have dit fokus. |
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)