Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

forsikring under sygdom ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Aug 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg har en enkeltmandsvirksomhed og vil godt sikre mig mod sygedriftstab ifm evt sygdom. Jeg kan kun finde 1 forsikringselskab, der tager sig af sygedriftstab og det er Codan. Findes der virkelig ikke andre forsikringsselskaber ? 

På forhånd tak.

Hilsen Lunderskov

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 17:59
Tilmeldt 29. Aug 10
Skrevet kl. 20:52

Hej Birthe.

Tak for svar, men det er ikke sygedagpenge fra kommunen, jeg efterspørger. Det er en forsikring kaldet sygedriftstabsforsikring, hvor du betaler en vis procentdel af din årsomsætning og hvor du så i tilfælde af sygdom får udbetalt en "månedsløn" svarende til din gennemsnitlige "løn" fra året før. Det eneste forskringsselskab hvor man kan oprette en sådan forsikring er tilsyneladende Codan ( når jeg googler det)og jeg ville gerne vide, om der ikke er andre forsikringsselskaber.

Mvh. Lunderskov

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 329
Fra  Mallorca Oplevelser Skrevet kl. 21:11

Hej Lunderskov.

Jeg er ikke helt sikker på hvad præcist det er du søger efter, selvom du flere gange skriver det.

Der findes efterhånden et hav af forsikringsprodukter der gemmer sig sig under forskellige betegnelser og produktgrupper. Jeg ved at du f.eks ved Alm Brand kan tegne et tillæg til din ulykkesforsikring, der dækker dig som selvstændig under sygdom, men der skal du være opmærksom på, at du kommer til at betale for det.

Det er jo en af de ting der er ved at være selvstændig, som også er en af vores største motivationsfaktorer, det er dyrt når vi ikke arbejder:-)

Hilsen Eugene

Tilmeldt 29. Aug 10
Skrevet kl. 10:39

Hej Eugene.

Tak for dit svar. Jeg prøver at undersøge hos Alm. Brand.  

Mvh Lunderskov

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 11:12
Kontakt en forsikringsmägler
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)