Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har problemer med hjemmesiden

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Engesvang, Pårup
Tilmeldt 11. Nov 10
Indlæg ialt: 42
Fra  Brunsvig bygningssnedker forretning Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino brugere.

Jeg fik for snart et halvt år siden lavet en hjemmeside af et profesionelt net bureau, problemet ligge nu i søgeoptimeringen/navnet i søgefeltet.

Jeg har fået fortalt at det er meget vigtigt hvad der står i søgefeltet.

f.eks

www.brunsvig-bst.dk/inspiration/tagarbejde

og ikke som i mit tilfælde

http://www.brunsvig-bst.dk/default.asp?PageNumber=35392

er der nogen der kan bekræfte dette?

Hjemmesiden har kostet en del penge så er derfor lidt uforstående hvorfor den endnu ikke har givet afkast.

Fra København
Tilmeldt 18. Dec 09
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 13:19

Når du siger "søgefeltet" går jeg ud fra at du her mener adressefeltet (bare lige så vi er på samme side :) )

Men ja, det er en fordel at have linket opbygget som du skriver i første eksempel. Det gør nemlig at hvis folk søger på eksempeltvis "Tagarbejde", så fremgår ordet ikke kun på selve din side, men også i din adresse. Dette er et plus.

Er din side sat op i et CMS? Tit er dette nemlig noget du kan rette i cms'ets indstillinger :)

Skal du have lavet et anlæg til festival eller lign. begivenheder? www.canopysound.dk

Tilmeldt 20. Oct 12
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 13:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg syntes ikke din side ligner noget der lavet af en prof firma, og vil vove at påstå jeg kan lave et bedre site på 1-2 dage, og jeg er amatør!

Jeg siger dette baseret på der er så mange små ting som bare ikke er iorden, når man ser på sitet som helhed. 

Grunden til jeg nævner det, at du ikke fremstår særlig prof uden et prof website.

Små ting, som billederne skal være "thumbnails" og alle have samme størrelse. Når du klikker på dem, bør de så blive større så folk kan se hvad du tilbyder istedetfor at bruge en lup. (så godt du har store billeder på galleri, men gentag på alle siderne, hvis det er noget der er relevant)

Dit logo i toppen af alle siderne burde der kunne klikkes på, og de så kommer retur til forsiden. 

Din kontakt side bør der ikke vare nogen linier der er længere end andre, det ser ikke pænt ud.

+ 1 million andre ting, jeg så i de ca 10 sek jeg var på din side.

Held og lykke, med det hele.

Success is just like being pregnant. Everybody congratulates you ,BUT nobody knows how many times you were F**ked !!

Fra Frederiksværk
Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 189
Fra  Malike Skrevet kl. 13:27

Hvis din side er opbygget i et CMS, så burde det bare være at slå brugervenlige url'er til.

Ellers bakker jeg helt op om det forrige svar

Fra Engesvang, Pårup
Tilmeldt 11. Nov 10
Fra  Brunsvig bygningssnedker forretning Skrevet kl. 13:31

Hej Viktor.

Ja jeg mener at det er et cms system, men ved ikke noget om indstillingerne.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin Jensen:
Hvis din side er opbygget i et CMS

Det er lavet i CMS'et Sima Communicator som blev lavet i 2004. Det er i classic ASP og jeg tror ikke at de har haft tænkt på SEO da de lavedet det system.

Men hvis der er adgang til kildekoden så er det en forholdsvis let løsning med noget lapperi at lave det så det virker med gode urls. Men hvis det var mig vil jeg nok kaste mig ud i at lave en ny hjemmeside i et nyt system der er mere up-to-date

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 26. Sep 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 13:37

Hej Martin,

Du har helt ret ang. dine URL's, de er ikke synderligt søgemaskine venlige.

Må tilslutte mig de andre, det er ikke en særlig pæn hjemmeside, jeg vil kunne lave et par dage, som ville være betydeligt bedre, og sikkert også billigere.

Kontakt simanet.dk, og bed dem lave dine URL's om, er rimelig sikker på det ligger et CMS bag, da de har lavet et template til dig, som det ser ud fra kildekoden.

Jeg vil mene de burde rette det gratis, det ville jeg i hvert fald gøre hvis jeg var i deres sko.

Fra Engesvang, Pårup
Tilmeldt 11. Nov 10
Fra  Brunsvig bygningssnedker forretning Skrevet kl. 13:43

Hej alle

Tak for svarene, jeg vil tage dette op til efterretning og kontakte min "web mand".

bliv endelig ved med at svare mig.

pfht. Brunsvig

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:44

Webjudo:
Jeg vil mene de burde rette det gratis, det ville jeg i hvert fald gøre hvis jeg var i deres sko.

Når man tænker på at de har sat 2007 på som dato i deres admin så tror jeg ikke at de opdatere det mere. Derudover så er det jo ikke en fejl der er opstået men et ønske der er kommet senere. Derfor kan man ikke forvente at de retter det gratis.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Engesvang, Pårup
Tilmeldt 11. Nov 10
Fra  Brunsvig bygningssnedker forretning Skrevet kl. 14:02

Hej Kenny P

Eftersom jeg har brugt en del kr. på "lortet" er jeg meget ærgelig over at høre at min hjemmeside er "amatør agtig" men jeg er glad for den ærlige udmelding.

Nu er spørgsmålet bare hvad nu?

Jeg ved at man stort set ikke er noget, som nystartet iværksætter uden en god hjemmeside der kan fortælle ens potientielle kunder hvad man er, og hvor ens kompetencer ligger.

Mit grundlag bygger på ærlighed og loyalitet, og det forvænter jeg også fra andre.

Hvor står jeg nu hvor min hjemmeside ikke "sælger varen" og hvem kan hjælpe og hvad skal man være opmærksom på i fremtiden.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)