Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud ønskes om grafik til info HP side -MINI projekt

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Aars
Tilmeldt 26. May 11
Indlæg ialt: 233
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Venner

Jeg søger en person eller firma, som kan lave noget enkelt grafisk for mig til en hjemmeside info.

Vi forventer at lancer vores produkt i starten af 2013, men vi vil meget gerne have sat en midlertidig forside op på vores HP adresser som viser vores logo(det har vi), således at dem vi taler med, og andre lige kan se at vi er aktive, i stedet for nu bare en døde domæner.

Derudover skal der være muligt fra samme start side at tilgå 2 løsninger.

1. Forbruger skal kunne tilmelde sig med deres e-mail adresse og få information når vi lancere, eller andre nyheder vi ønsker at opdater dem med.
  2. ved hjælp af log in (som vi giver og generer) skal udvalgte personer som vi ønsker tildeles kode, eksempelvis Investorer, forretningsforbindelser mv. kan logge ind på side 2? og se forløb, teste vores produkt osv..

Det er kun det grafiske , knapper osv. vi skal have lavet, vores it mand sætter det selv op på alle de forskellige domæne endelser vi har.

Er der nogle der er friske på at give et slag? – da vi kun betragter denne som en info side, er vi heller ikke interesseret i at bruge de store økonomiske resurser endnu så forventer et lav tilbud fra dig af.

Som info, arbejder vi med unik platform inden for film, musik, e-bøger mv. under projekt kaldet ”Youbii”.

Skrive her eller kontakt på PB eller E-mail.

Bedste hilsner

Bo Schønemann

BS@Youbii.dk

Fra Aars
Tilmeldt 26. May 11
Indlæg ialt: 233
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

min søgen er ikke aktiv længer- jeg har fundet en der udføre det

De bedste hilsner

Bo Schønemann