Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Second Life

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Skanderborg
Tilmeldt 12. Jul 07
Indlæg ialt: 82
Fra  MSCH Media Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 22:20
Jeg var der i to dage - samlet spilletid: 5 timer. Fra jeg kom ind til jeg afinstallerede følte jeg mig som den der kommer til at åbne døren for et par Jehovas Vidner - alle ville overtale mig til at købe noget og gerne på pushermåden: Jeg giver dig en dims og fordi jeg har været så rar, køber du noget af mig, ok!?

Den ene halvdel ville sælge mig noget, den anden halvdel ville have sex.

Begge dele er noget jeg absolut ikke vil prakkes på - så SL er ikke noget for mig. Og mon ikke der er mange som mig...?

SL er stadig en god idé og også en måde at ramme kunder på, men det kan gøres tusinde gange bedre. I fremtiden skal nogen nok lave et MMORPG (ja, jeg spiller) som indeholder reklamer - det skal nok blive et hit. Brugeren slipper for at betale ca. 100 kroner ommåneden mod at se reklamer ingame (som selvfølgelig er designet så de er en del af spillet) og bliver dejlig ubevidst påvirket på den måde.

"Denne opskrift på en bracelet der giver 7 int er sponseret af Skagen Smykker" jojo...potentialet er der :)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:28
Der er allerede onlinespil med reklamer. Jeg mener at have hørt om at TDC havde en konkurrence i et spil og der kunne de så måle hvor mange der så den, netop fordi at det eneste sted de havde konkurrence var i spillet.

Mette - Jeg tror at du mere skal satse på at dine smykker skal booste str. Det kunne også være lækkert at have en ring med Fireball Spell ;)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 22:41
Been there, done that, bought the t-shirt - møgspil.

Ja, jeg har spillet stort set alt hvad der har været på markedet, men meget af det ikke ret længe :)

TDC''s reklamer er heller ikke subtile nok synes jeg og det kommer ikke til at holde i længden, selvom de har luret på diverse onlinespil...

Jeg gætter på at Blizzard blilver nogen af de første til at introducere subtile reklamer i MMORPG''s - de har før vist sig visionære grænsende til det provokerende :)

Skal nok kigge efter en ring med fireball til dig Niels ;) (Tror jeg havde en stav i EQ med fireball på faktisk...)

Iskrystaller iskrystaller!

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 00:32
Fire Damage? Who wants to be hot id you can be cool, Frostmage FTW....

Warhammer FTW tøser...

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra Frederikssund
Tilmeldt 13. Apr 07
Indlæg ialt: 423
Fra  Green Hypnose Frederikssund Skrevet kl. 00:53
Aaah EQ (2) hvis man bare havde tid og råd til at spille flere mmorpg :P

nå men lige nu er det AO (anarchy online) og de har reklamer i spillet :)

Hypnose er en kreativ måde at løse dine problemer på.

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 06:47
Oh? Jeg troede AO var dødt. Hvordan er deres reklamer?
Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 09:28
Jeg tror ikke man kan sig eat det er et flop, men det er vel ligesom hvis jeg kom til en privat fest hvor folk var kommet for at have det sjovt, og så prøvede at faldbyde mine varer. Uden at folk iøvrigt kunne købe dem selvom de var interesserede.

Jeg har svært ved at se hvorledes man som almindelig virksomhed skulle få nogen somhelst positiv effekt på bundlinien ved at være derinde. så det er heller ikke underligt at de mest ivrige virksomheder kommer til den konklusion og trækker sig ud.

SL er et socialt netværk, ikke et storcenter.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:33
Dato: 17-07-2007 22:40:56 Forfatter: MetteSkagen
Ja, jeg har spillet stort set alt hvad der har været på markedet, men meget af det ikke ret længe :)

Jeg er faktisk ved at lave et selv.... Men er kun lige startet på det ;)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Frederikssund
Tilmeldt 13. Apr 07
Indlæg ialt: 423
Fra  Green Hypnose Frederikssund Skrevet kl. 09:37
Dato: 18-07-2007 06:46:50 Forfatter: MetteSkagen Oh? Jeg troede AO var dødt. Hvordan er deres reklamer?

Nej det kører i bedste stil der kommer også stadig nye udvidelsespakker

de har store "skærme" i spillet hvor man kan have reklame på men man kan slå det fra og så er det kun AO relaterede reklame som er der

Hypnose er en kreativ måde at løse dine problemer på.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)