Jeg har lige læst at flere virksomheder forlader Second Life http://politiken.dk/tjek/digitalt/article342900.ece Jeg kunne godt tænke mig at høre om nogen af jer har haft succes med at være derinde eller om I har hørt om andre der har? Eller er det simpelthen bare et flop? |
Jeg var der i to dage - samlet spilletid: 5 timer. Fra jeg kom ind til jeg afinstallerede følte jeg mig som den der kommer til at åbne døren for et par Jehovas Vidner - alle ville overtale mig til at købe noget og gerne på pushermåden: Jeg giver dig en dims og fordi jeg har været så rar, køber du noget af mig, ok!?
Den ene halvdel ville sælge mig noget, den anden halvdel ville have sex.
Begge dele er noget jeg absolut ikke vil prakkes på - så SL er ikke noget for mig. Og mon ikke der er mange som mig...?
SL er stadig en god idé og også en måde at ramme kunder på, men det kan gøres tusinde gange bedre. I fremtiden skal nogen nok lave et MMORPG (ja, jeg spiller) som indeholder reklamer - det skal nok blive et hit. Brugeren slipper for at betale ca. 100 kroner ommåneden mod at se reklamer ingame (som selvfølgelig er designet så de er en del af spillet) og bliver dejlig ubevidst påvirket på den måde.
"Denne opskrift på en bracelet der giver 7 int er sponseret af Skagen Smykker" jojo...potentialet er der :)