Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nye øjne på min side

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Min nye hjemmeside er bygget, og jeg sidder retter her og det. Hvis jeg har lavet siden fejlfri, skulle det da være første gang jeg har prøvet det, så jeg håber der er nogle stykker, som vil hjælpe mig med at få øje på det, jeg selv burde have set.

Jeg har gemt siden for mr. google så jeg skriver url uden link: naartidenbetydernoget.dk

Pft. Lone

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 18:25

Hej Lone,

Det første der falder mig ind er det noget lange domænenavn. Jeg ville personligt have meget svært ved at huske så langt et domænenavn.

Udover det synes jeg faktisk, at det er en utrolig flot side, du har fået sat op. Siden er utrolig brugervenlig og rent grafisk synes jeg også, at det ser godt ud!

Det er rigtig godt, at du har nogle referencer på siden fra tidligere bilister, der har taget kørekort hos dit firma. Man kunne evt. gøre ekstra meget ud af referencer og spørge nogen af dem, der har fået erhvervet kørekort hos Køreskole Ginnerup om man må optage en video, hvor de kommer med deres vurdering af det samlede forløb og ligge det på jeres hjemmeside.

Venlig Hilsen

Martin Dyrhøj

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 18:29

Domænenavnet kommer af at jeg i forvejen har en side som virker, men som er lavet i joomla, hvilket jeg er træt af. I smug byggede jeg så denne i wordpress. Tanken var i første omgang, at denne side måske kunne overtage mit "rigtige domænenavn". Nu ved nærmere eftertanke er jeg så ikke helt sikker på, at det er så ligetil - jeg kan i hvert tilfælde ikke selv regne ud hvordan. Lige nu tænker jeg på at 301´e den originale side over til den nye.

Fra Aalborg Øst
Tilmeldt 15. Feb 12
Indlæg ialt: 213
Fra  Toftec Skrevet kl. 19:23

Forside

Ville nok få sat en større varighed på de quotes der kører i højre side. Jeg når at læse halvdelen, hvorefter den skifter over til en ny.

Samtidig ville jeg nok kigge på dine sociale medier, det blå hjerte. Havde ikke nogen idé om hvad hjertet gjorde, før jeg klikkede på det :-)

Og sidst men ikke mindst, jeres "profilbilleder" ville jeg nok få taget om, så ikke de er kantede.

Kontaktside

Der står under send-knappen, "222". En lille ups'er formoder jeg.
Her ville jeg nok enten rykke felterne ned under kontaktinformationerne, eller også rykke dem op så de er på linje med "Køreskole Ginnerup" 

Tilmelding

Når man skal tilmelde sig, bør "Særlig køreundervisning" samt "gratis teoriaften" være felter der kan vinges af, i stedet for den nuværende. Det er ikke muligt at ændre det, hvis først man har trykket på "cirklen"
Og hvorfor står der i bunden: "Saving..." ?

Derudover en rigtig flot side :-)

Hjemmeside, webshop, vedligeholdelse og support - Toftec sikrer en høj kvalitet på dine webopgaver.

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 20:23

Takker Casper - det er ting, jeg vil have pillet ved.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:33

Hej

Congratulations :)

mvh

Thomas

Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 255
Fra  Opbygning Skrevet kl. 21:03

Hej Lone

Tillykke med siden, der er et par småting man kan ændre lidt på men i det store hele en fin hjemmeside i har fået lanceret.

Ved de sociale medie ikoner i bunden, mangler lidt af ikonerne. Måske en lille justering op! Domænenavnet er rimelig langt, har i overvejet en forkortelse med initialer for siden, så man har begge muligheder for at komme ind på siden? Hvis i også vil fokusere på at komme op i søgeord omkring køreskole mv. så benyt jer evt. af linkbuilding i teksterne på siden.

www.Opbygning.dk kan du læse omkring linkbuilding, seo og andre ting omkring at opbygge en hjemmeside hvis det kan gavne! ;)

Se hjemmeside tips på opbygning.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 21:17

Tak for svar.

Jeg er kun begyndt på seo, da jeg lige skulle lave mig noget at "seo´e"

Linkbuilding har jeg aldrig fået mod på - jeg begriber ikke hvordan jeg får links, som er værd at samle på.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:25

fjern fodnote linket Powered By DynamiX

google maps kort kan man se et billedet af jeres butik vindue det sælger lige jeres produkt lidt bedre så bruge googlehttp://maps.google.dk/maps?hl=da&tab=wl

kommentar på undersiderne ville jeg fjerne da man ellers vil tonsvis u relevante kommentar

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)