Hej Aminoer Jeg er stødt på et lidt ubehaglig sitiation synes jeg da selv. Jeg oprettede et website den 12 november om et bestemt emne. Jeg havde kort tid iden (et par dage inden) oprettet en besked her på amino ang. et navn til mit site. Jeg havde skrevet nogle forslag og endte så med at blive en af disse foslag. Idag tjekkede jeg så mit websites placering på google og fandt til min overraskelse en side med sammen navn som mit website bare uden bindestreg mellem 2 ord. Jeg tjekkede så op på hvornår denne side var dannet og opdagede at den var oprettet den 14 november altså 2 dage efter min. Den andens sides koncept er præcis som min, faktisk skulle man tro jeg ejede begge website og lavede kamp mod mig selv. Jeg gik så igang med at finde lidt oplysninger uden rigtig at finde en mail eller ligende at kontakte personen på. Jeg er rimlig sikker at denne person er på amino, da jeg umuligt har været synlig på google da hun/han begyndte at oprette et domæne. Jeg vil derfor gerne vide om det er lovligt at gå ind og bruges andre websites navne og koncept ? Syntes det er lige tæt nok på mit navn, og vil derfor ikke se igennem fingerne med det. Jeg håber på svar og det er svært at fomulere mig da jeg ikke har navne med pga. jeg ikke vil udstille ang i åben debat. I er velkommen til at skrive privat i chatten til mig hvis i vil vide mere for at kunne give et konkret svar. Hilsen Claus Hansen |
Ku' jeg også godt tænke mig at få svar på!