Hej Amino Det er lang tid siden jeg har været herinde sidst - har alt for meget om ørene lige pt. hvilket jo kun er positivt :) - Derfor trækker jeg nu også Amino kortet for at se om der er nogen der ligger inde med den viden der kan hjælpe mig videre på min vej... Vi står og har en gylden mulighed for at udvide vores salg til hele Norden, vi har lavet en forretningsplan og det hele er stort set klar til udvidelsen. Vi har selv et rimeligt indblik i det Nordiske marked, men jeg kunne godt tænke mig og finde en herinde evt. der kunne bruge en ½-1 time lige og drøfte detail salg af non-food produkter i de respektive lande. Jeg har lavet en lang liste af detail butikker/kæder, men ville gerne ind og sparre med en eller flere personer om der er noget vi har overset eller er uvidende om, således at vi rammer spot on i forhold til de leverandører vi skal have med på vognen. Så hvis du sidder og læser dette og tænker det ved jeg, om det er for et eller flere af de nævnte lande herinde, så må du meget gerne kontakte mig på mbe @ pondusdenmark . dk På forhånd tak for hjælpen. MB |
Hej Igen
Efter flere henvendelser ser jeg mig nødsaget til at specificere min forespørgsel en smule.
Det jeg søger er folk med decideret kendskab på spillere i low, medium og high end segmenterne indenfor detail handlen - vi har for år tilbage haft salg i disse lande, så har et rimeligt kendskab til markederne, men vil gerne finde en og sparre med og pudse formen af i forhold til situationen på de enkelte markeder netop nu.
Dvs. hvilke kunde emner der findes i f.eks. supermarkeds niveau, medium level er ensbetydende med butikker som Ahlens, NK mv - tilsvarende som vi har Imerco osv. i DK - dog er vi også interesserede i high end design butikker, hvilket nok er spredt noget mere, hvor flere enkeltstående butikker er i spil.
Denne øvelse vil jeg gerne forsøge og lave på alle tre nævnte markeder, Sverige, Norge og Finland.
Således søger jeg ikke personer blot med generel viden om handel i de enkelte lande, altså mht. told, virksomhedsformer mv. - og igen er vores søgen rettet specifik mod non food dagligvarehandel, isenkram, brugskunst, design osv. osv.
Håber der er nogen der har en viden de har lyst og mulighed for at dele ud af.
MB