Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvor skal jeg starte min cafe???

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 00:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære venner tak for alle de kommentar det har helt sikkert været til stor hjælp.. Men nu har jeg besluttet mig for at starte min egen sandwichbar.. Er der nogen som kan anbefale nogle befærdede gader eller steder i kbh??? Fortsat godt aften Martin Hansen

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 00:45

marin hansen:

Kære venner tak for alle de kommentar det har helt sikkert været til stor hjælp.. Men nu har jeg besluttet mig for at starte min egen sandwichbar.. Er der nogen som kan anbefale nogle befærdede gader eller steder i kbh??? Fortsat godt aften Martin Hansen

Nuvel nu er det københavn, så de fleste gader er vel befærdet, så jeg vil foreslå at du kigger i en vejviser :-)

Medmindre altså at du har andre krav?

Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 01:53

Lokation er andet end bare, hvor der er mange mennesker. Adgangsforholdene er ligeså vigtige.

Jeg er vognmand - blandt andet - så det hænder da, at appetiten går efter noget at spise, mens jeg er på farten.
For mig er det vigtigt, at det er et sted, hvor det er muligt at komme til at stille bilen i nærheden.

Men det kommer også an på, om du med sandwichbar mener et frokost sted med sandwich, hånddeller, smørrebrød eller om det er mere et cafésted med store café sandwich, som man spiser på stedet med kaffe, frisklavet juice m.m.

For det første tiltrækker jo i stor stil håndværkere og i den retning, mens det sidste måske mere er for shoppere/fodgængere. Og det sidste er ikke noget for mit erhverv, hvor det skal gå hurtigt med noget at spise i en fart og som er til at tage med.

Jeg vil i den grad hilse det velkomment, hvis det er en regulær sandwichbar a la Sunset, hvor man hurtigt kan komme ind og få et sundere måltid end meget af det andet fastfood.

Men ja, lokation er alfa og omega, når man skal åbne sådan noget. Jeg kender dog ikke til noget specifikt sted, hvor der er lokaler ledige til dette formål.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)