Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der nogen der kan hjælpe med forøgelse konverteringsrate på vores hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Bramming
Tilmeldt 27. Jan 11
Indlæg ialt: 16
Fra  SinoDan Consulting Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

WWW.SILVERSILK.DK har vi. Har du nogen gode idéer om forøge min konverteringsrate så hør jeg gerne fra dig! Der er rimelig traffik, men jeg vil gerne se noget mere salg der kommer ud af det...Vores produkt er silke og Egyptisk bomuld sengetøj af det fineste kvalitet, med meget rimelig priser... Tak

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 18:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det ligner umiddelbart rigtig eksklusive produkter - sitet lever slet ikke op til produkterne, det tror jeg er den første årsag til den lave konverteringsrate.

Billedkvaliteten på de enkelte produkter lever slet ikke op til varens kvalitet.

"info"-knap. Den skal se eksklusiv ud, men efter min mening gør den stort set det modsatte.

Varekortet er mildest talt en katastrofe. Store rammer og kasser. Grafisk gør det næsten ondt.

Det med kommunikation der passer til målgruppen, det hænger slet ikke sammen her. Det ligner en shop, der er brygget sammen hjemme på køkkenbordet - resultatet er desværre blevet derefter. Shoppen lever på ingen måde op til eksklusive produkter. Jeg ville slette ALT og starte fra bunden igen.

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 445
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 19:10

Taget i betragtning at du vil sælge "Håndlavet silkedyne med 100% langfibret økologisk mulberry silkefyld og silkevår.", så er jeg helt enig med Thomas :-)

Fra København K
Tilmeldt 21. Feb 12
Indlæg ialt: 130
Fra  Liv'IN - www.livin.dk Skrevet kl. 20:39

Hjemmesiden ligner noget fra 90'erne. (No offence - men nu spørger du) :) 

Et andet eksklusivt og brugervenligt design vil gøre uendelig meget for shoppen. Jeg vil personligt ikke købe varer på en shop der ser ud til at være lavet hjemme i stuen efter arbejdstid. Jeg (og de fleste andre) vil handle med professionelle og "sikre" virksomheder - specielt når det er eksklusivt, det skal din webshop vise. Professionalitet og eksklusivitet - det er et rent design spørgsmål.
Jeg siger IKKE at din virksomhed ikke er professionel, men jeres hjemmeside udstråler i hvert fald det stik modsatte. 

MEN - skal man tage udgangspunkt i den nuværende shop så:

- er det simpelthen for svært at finde "Køb" knappen. Produkterne er for langt væk, og så er de "under" skærmbilledet (i hvert fald på min bærbar - som har rimelig stor skærm)   

- Væk med baggrundsbilledet. Få en ren farve, så man ikke kan se de "kasser" alting er bygget op i. 

- Væk med talebobler og hjemmelavede Trustpilot-ikoner. 

- Væk med det store flash-billede i check out proceduren. 

Det her er selvfølgelig blot min mening - og jeg er IKKE ekspert på området (tvært i mod), men her er en række helt åbenlyse problemer. Dog er det største problem at shoppen (og dermed jeres virksomhed) virker uprofessionel og bestemt ikke eksklusivt. 

Håber du kan bruge kritikken - og ikke lader dig slå helt ud. (Det er ikke sjovt at modtage kritik for sit "projekt" - men absolut nødvendigt. 

Fortsat god aften.  

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)