WWW.SILVERSILK.DK har vi. Har du nogen gode idéer om forøge min konverteringsrate så hør jeg gerne fra dig! Der er rimelig traffik, men jeg vil gerne se noget mere salg der kommer ud af det...Vores produkt er silke og Egyptisk bomuld sengetøj af det fineste kvalitet, med meget rimelig priser... Tak |
Det ligner umiddelbart rigtig eksklusive produkter - sitet lever slet ikke op til produkterne, det tror jeg er den første årsag til den lave konverteringsrate.
Billedkvaliteten på de enkelte produkter lever slet ikke op til varens kvalitet.
"info"-knap. Den skal se eksklusiv ud, men efter min mening gør den stort set det modsatte.
Varekortet er mildest talt en katastrofe. Store rammer og kasser. Grafisk gør det næsten ondt.
Det med kommunikation der passer til målgruppen, det hænger slet ikke sammen her. Det ligner en shop, der er brygget sammen hjemme på køkkenbordet - resultatet er desværre blevet derefter. Shoppen lever på ingen måde op til eksklusive produkter. Jeg ville slette ALT og starte fra bunden igen.