Hej SEO-kyndige! God lørdag. Jeg sidder som sædvanlig og arbejder. Idéer og spørgsmål kværner rundt i hovedet. :-) Om en månedstid lancerer jeg et amerikansk musik-website (anmeldelser og salg af albums, musik-dvd'er, musikbiografier, samt salg af koncertbilletter), og i den forbindelse overvejer jeg at blive Plusprofil, sa jeg kan tilføje min side i min signatur. Men hvis siden er amerikansk og derfor engelsksproget, så får den vel ingen som helst SEO-værdi fra en dansksproget side, gør den? Det havde jo været rart, hvis alle de indlæg, jeg har skrevet som TT Tekstforfatter, kunne give min amerikanske side et boost, men umiddelbart kan jeg ikke se, at dette skulle være tilfældet? Amino og alt, hvad jeg har skrevet, er jo fuldkommen irrelevant for en amerikaner. :-) Tak for al input! De bedste hilsner Thomas |
Til at starte med vil ethvert link give et nyt site et boost, uanset sprogindstillinger, relevans og hvad der ellers kan tillægges faktorer.
Når først sitet skal begynde at kæmpe om topplaceringerne, vil det være de nævnte ting der der vægter. Men for at få siden indexeret og få noget awareness vil jeg bestemt anbefale det. En 3-mdrs periode kan du roligt skyde afsted på opgaven....
Og så får du jo også en del anden bonus med ;)