Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil det overhovedet have nogen SEO-værdi?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej SEO-kyndige!

God lørdag. Jeg sidder som sædvanlig og arbejder. Idéer og spørgsmål kværner rundt i hovedet. :-)

Om en månedstid lancerer jeg et amerikansk musik-website (anmeldelser og salg af albums, musik-dvd'er, musikbiografier, samt salg af koncertbilletter), og i den forbindelse overvejer jeg at blive Plusprofil, sa jeg kan tilføje min side i min signatur.

Men hvis siden er amerikansk og derfor engelsksproget, så får den vel ingen som helst SEO-værdi fra en dansksproget side, gør den?

Det havde jo været rart, hvis alle de indlæg, jeg har skrevet som TT Tekstforfatter, kunne give min amerikanske side et boost, men umiddelbart kan jeg ikke se, at dette skulle være tilfældet? Amino og alt, hvad jeg har skrevet, er jo fuldkommen irrelevant for en amerikaner. :-)

Tak for al input!

De bedste hilsner

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 14:05

Til at starte med vil ethvert link give et nyt site et boost, uanset sprogindstillinger, relevans og hvad der ellers kan tillægges faktorer.

Når først sitet skal begynde at kæmpe om topplaceringerne, vil det være de nævnte ting der der vægter. Men for at få siden indexeret og få noget awareness vil jeg bestemt anbefale det. En 3-mdrs periode kan du roligt skyde afsted på opgaven....

Og så får du jo også en del anden bonus med ;) 

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 14:11

Jeg ville ikke købe plus for at få et link, du kan som ikke-plus lave et link i din signatur.

Der udover har du din profilside, den har også et link ind fra hvert af dine indlæg. Og der kan du i din beskrivelse lave ubegrænset antal links.

Mvh ikke-SEO ekspert :-P

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 14:15

Næsten 3000 backlinks fra en højt autoriseret side vil altid være en god ting. Så det vil ikke være nogen dårlig idé. Plus det vil gå rigtig hurtigt med indeksering, da du vil komme til at have Google Bot forbi mange gange, meget ofte.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 14:16

Tak for dit svar, Deleuran.

Deleuran:
En 3-mdrs periode kan du roligt skyde afsted på opgaven....

Mener du hermed, at de pågældende links især har en betydning for indekseringen de første 3 måneder, eller?

Hvis ja, vil den manglende relevans så få siden til at falde lidt igen derefter?

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 14:28

Mark:

Jeg ville ikke købe plus for at få et link, du kan som ikke-plus lave et link i din signatur.

Der udover har du din profilside, den har også et link ind fra hvert af dine indlæg. Og der kan du i din beskrivelse lave ubegrænset antal links.

Mvh ikke-SEO ekspert :-P

Jeg vil bare gerne have mere end ét link i min signatur efter hvert indlæg, jeg skriver :-)

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 14:35

Jonas:

Næsten 3000 backlinks fra en højt autoriseret side vil altid være en god ting. Så det vil ikke være nogen dårlig idé. Plus det vil gå rigtig hurtigt med indeksering, da du vil komme til at have Google Bot forbi mange gange, meget ofte.

Det lyder jo ikke dårligt! :-)

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1757
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 15:12

Volt & Volume:
Men hvis siden er amerikansk og derfor engelsksproget, så får den vel ingen som helst SEO-værdi fra en dansksproget side, gør den?

Lige et råd i farten.

Link endelig ikke til dit nye site med et keyword - det vil med det samme give Panda alarm klokker.

Tricker du Panda, vil dit site ikke kune ranke på netop det bruge keyword.

Anbefaling: Benyt branding link.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 16:21

Jonas Jørgensen:

Volt & Volume:

Lige et råd i farten.

Link endelig ikke til dit nye site med et keyword - det vil med det samme give Panda alarm klokker.

Havde bare tænkt mig at linke med navnet Volt & Volume...:-)

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 17:57

Jonas Jørgensen:

Volt & Volume:

Lige et råd i farten.

Hey,

Maa lige sporge her :)

Det du skriver med at han ikke skal bruge et keyword i linket, er det fordi at han har saa mange traade og derved vil google evt. se det som noget uha ?

Hvis man har en amino profil med kun 25 traade f.eks. og saa laver et link med et keyword i sin signatur, vil det vaere ok ?

Hvad menes med et branding link ?

tak

anders

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)