Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er en god reklame ?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Bording
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 239
Fra  FastSpeak Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

I et hvilket som helst reklame bureau må dette være det helt store spørgsmål!

Hvordan laver man en reklame som fungerer, og som bliver “cliffhanger”…..?

Jeg tror der er en masse ting, som skal gå op i en større enhed.

Først skal man have et godt produkt! -Jeg tror ikke på tesen, om at sælge sand i sahara…. Det holder simpelthen ikke i byretten…

Derefter skal man skabe en god historie. Man skal simpelthen fortælle en historie som går rent ind, og som i sidste ende får forbrugeren til og købe produktet.

Hvis man ønsker at lave en reklamefilm, skal denne kunne sælge produktet, på en ærlig og troværdig måde..

Jeg mener at man bør have, gode og reelle karakterer, som “vi” som forbrugere kan spejle os i. Derefter skal billedesiden også afspejle produktet, på en passende måde.

Ligeså vigtigt er det, at have god musik, eller en god jingle. Men en god speaker/stemme er også vigtig da det er denne der taler for produktet.

Nogle har sikkert glemt det, men hvis vi kigger tilbage i historien, er der nogle “cliffhangere” som overholder ovenstående. Og i min bog er reklamerne stadig et hit, tiltrods for at de er gamle.

DK-Benzin

Sonofon

I min optik SKAL en reklame være troværdig, og ikke undervurdere os som forbrugere…

Hvad vil jeg med dette skriv?

Jeg vil blot komme med et lille input i den travle hverdag, hvor vi som forbrugere bliver bestormet med reklamer. Mange af dem er noget værre hø, og jeg mener at forbrugere og sælger sagtens kan være mere kritiske.

Husk på at en god reklame, er den som sælger budskabet troværdigt, og som i sidste ende får solgt produktet igen og igen. Bliver man som forbruger snydt, vender man sjældent tilbage til samme fuser…..

FastSpeak.dk - Nemt - Hurtigt - Billigt 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)