Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Friskt kød til en god pris - Jeg leverer

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, jeg har nogle gode varer til aller jer kødelskere

På min side Madkammer.dk kan du nemt og enkelt få leveret friskt kød til døren hver torsdag. Du skal bare have bestilt senest inden søndag klokken 24 ugen inden.

Jeg er lige for tiden ved at lave et pakkemarked med ene pakker til 30 kroner, så kan man blande og mikse lige så tosset man har lyst til. Lige nu kører jeg en julekasse til 449,95, der indeholder:

- 2 kg kogt medister fra Sørwi

- 2 Bag selv leverposteje på 500 gram per styk

- 1 rød luksus salami

- 1 kg hakket svinekød

- 1 ribbensteg ca. 1,3 kg

- 1 Svinekam ca. 2 kg

Desuden er der fri fragt ved køb over 750 kroner, og ved køb over 500 kroner vedlægger jeg uden beregning 1 stk dansk svinemørbrad.

Jeg leverer i hele Aalborg og Brønderslev kommune, samt Sæby og Frederikshavn. Du kan se om jeg leverer præcist i dit område ved at bruge "Tjek din levering" inde på min side.

Gårdbutikken som ligger nær Aalborg, er blevet fyldt med udskæringer af svin og oksekød. Desuden finder du også diverse færdigretter og retter som er klargjorte til en hurtig omgang aftensmad.

Kom og besøg Gårdbutikken på Halsvej 30, 9310 Vodskov, Lørdag den 1. december - Vi serverer æbleskiver og smagsprøver på vores varer fra Madkammer.dk

Ses vi på www.madkammer.dk

Hilsen

Simon Jakobsen

Indehaver Madkammer.dk

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)