Hejsa Jeg står for fra januar at starte i fuldtidsjob hvor jeg bl.a. skal lave og vedligeholde firmaets hjemmesider .. På samme tid opretter jeg et firma, da jeg ønsker at lave lidt hjemmesider ved siden af, men kun som en bibeskæftigelse .. Platformen er Wordpress, med Genesis "overbygning", hvortil jeg ønsker at investere i deres fuld-pakke, hvor jeg får det hele med, og alle fremtidige opgraderinger samt themes de selv laver .. Det mit første spørgsmål går på er, der er nu 40% tilbud som løber til og med den 26. nov. 2012, prisen for hele pakken er $349,95, så der er jo en del at spare. Det der er, er at jeg er på kontanthjælp ind til jeg starter i job til januar, så jeg har ikke mulighed for at starte firmaet før til næste år. Vil den skattefordel/fradragsberettigelse jeg får ud af det køb, vil den være bedre end de 40% jeg kan spare ved at købe pakken i dag ?? Vil købet hvis det bliver gjort nu, kunne indregnes som firmaopstartsomkostninger, og eller fradragsberettiget senere i firmaet når det startes, det er jo en væsentlig del af firmaets fundamentale indtjeningsgrundlag ?? Og, vil der være andre ting som taler for at jeg venter og køber pakken i firmaets navn, jura/skat og lign. ?? Og kan der evt. være told involveret i forbindelse med såkaldt netsoftwære til download ?? Mange hilsner |
Kan det være rigtigt at der ikke er nogen der har noget at tilføje her ??
Mvh
Carsten