Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det er ikke en blog. Nærmere et såkaldt "viden-site"

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 04:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Toft Braun:

Hej Kristoffer.

Jeg synes bestemt ikke at det jeg har lavet er irrelevant? Det er tekster som skal stå på siden til hver en tid. Jeg begynder som sagt med at skrive inden længe. Synes ikke at din ene holdning giver mening. Tak for respons. 

/Kasper

Ikke desto mindre så er det en "tynd kop the", du beder os om at vurdere. Billedet af dig selv med tekstboblerne er fint nok, men derudover er der ikke meget at komme efter. Og så vil jeg anbefale dig ikke at blive tøsefornærmet, når folk kommer med kritik. Du er 15 år, du har meget at lære endnu, så du bør tage imod al kritik/alle gode råd med kyshånd.

At skabe et brugervenligt website er ikke lig med at småpylre om en kravlegård i Børnehaven. Du skal levere noget, som andre mennesker rent faktisk kan bruge til noget. Det er hårdt arbejde, så se at komme i sving og vend så tilbage, når der er noget at vurdere. Wink

De bedste hilsner

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristoffer: Ok, tak for kritik :-)


Thomas: Jeg synes ikke selv at det er en tynd kop the :-)
Men jeg vil begynde på at få lagt noget indhold ud på forsiden.
Forresten bliver jeg ikke tøsefornærmet. Jeg vil bare gerne forstå helt præcis hvilken respons jeg får ;-)
/Kasper

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det jeg bare mente, var at hvis du som forfatter gerne ville have feedback på en bog, men det kun er coveret der er færdigt, så ville jeg sige at du har misforstået hvad der er vigtigt på en hjemmeside.

Det er ikke design, de faste sider eller noget andet. Det er det indhold eller værdi som det indhold skaber for læseren. Uden det er din hjemmeside intet.

Håber det giver mere mening

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Super. Så vil jeg begynde at skrive! :-)

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Giv los! :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ligesom dig også meget und, og iværksætteri er (også) min store passion.

Jeg vil helt klart følge med på din side, hvis indeholdet er godt - samt giver værdi. Klø på - så skal det nok blive godt!

Jeg har tilmeldt mig dit nyhedsbrev og er klar på at læse noget fedt indhold :-)!

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristoffer: Det vil jeg gøre!

Casper: Fedt! Ja, jeg fik lige en mail om det:-)

/Kasper

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Fra Munkebo
Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 421
Fra  Ansico Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså hvad angår siden ser den OK ud - meget simpelt design. Siderne der er der lige nu er også nogle sider jeg synes er meget relevant at have på en personlig blog, så folk kan finde ud af hvem bloggerne er.

Mht. at få læsere til en blog, tror jeg ikke det kommer an på bloggens udseende eller de sider der er der nu. her er jeg nok mere enig med de forrige indlæg i at det er indholdet der betyder noget. Om man forstår at skrive noget der skiller sig ud og som er interessant at læse.

Held og lykke med din side Smile

IT-blogger.dk - en blog om IT-support, udvikling af websider, CMS, SEO og online marketing

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for god respons. Jeg er igang med at arbejde på tekster!
/Kasper

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 126
Fra  Dan-net.dk Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper,

Det er godt at se nogle ivrige unge iværksættere og jeg vil med glæde følge med på din blog hvis der kommer nogle spændende indlæg.

Jeg kender kun alt for godt at man gerne vil have tingene til at se ordenlige ud, inden man giver fuld gas med indhold. Sådan har jeg altid haft det - og vil sikkert altid have det. Jeg synes slet ikke at det er fedt at arbejde med noget, hvis ikke jeg selv kan lide det jeg viser folk.

Så tag de andres kritik til dig - men husk på at der intet er i vejen med at være ærekær :)

Held og lykke med dine projekter,

Simon

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)