Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

edbpriser

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Nov 12
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Er der nogen der har erfaring med edbpriser? er det et godt sted at markedsføre sig på? Eller er der andre steder hvor det er bedre?

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:37

Hej Sal.

Jeg har i en tidligere webshop solgt elektronik, hvor jeg brugte Pricerunner.

Som sådan er det fint at bruge pris siderne, HVIS man er billigst. Jeg fik da lidt trafik, men du skal tænke på at alle de store som elgiganten og wupti også benytter disse sider.

Ved mig gik det ikke særligt godt da det stort set var umuligt at komme ned på niveau med wupti og elgiganten, det lykkedes dog på enkelte produkter, men når måneden var omme og det hele var gjort op, så var det et meget beskedent resultat.

Ved godt du snakker om edbpriser, men håber dette kunne give dig et lille praj ;)

dbh.

Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:18

Hej Sal

Vi kan se du efterspørger erfaring med markedsføring på EDBpriser.dk

Resultatet for markedsføring vil altid være forskelig fra firma til firma, da resultatet kommer an på flere ting, såsom produkt/specifikt tilbud/ banner udseende, størrelse ( kroner/øre) på kampagnen osv.

Men der er aldrig skidt, at markedsføre sig et sted der er målrettet mod ens kunder og produkter!

Vi har også SPILpriser.dk – DVDpriser.dk samt HIFIpriser.dk, hvis nogle af dine produkter henvender sig til de sites.

Men ellers er du mere end velkommen til at kontakte mig, for en uforpligtende snak omkring markedsføring og kampagner på EDBpriser.dk

Med venlig hilsen

Michael Feiffer

72342274

michael.feiffer@aller.dk

EDBpriser.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:07

edb, den forkortelse har jeg ikke set i 20 år.

Nok om det, skriv hvad det er du søger.

mvh

Thomas

Tilmeldt 21. Nov 12
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 10:32

Jeg har set en masse på edbpriser og set at mange priser slet ikke passe hvad selve webshop har sat den til. Dvs. hvis der står 100 på edbpriser og klikker på link og havner på webshoppen kan det være at prisen er 200 eller 50 så man kan ikke regne med at edbpriser har de rigtige priser

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:46

Et eksempel som det du nævner vil med tiden resultere i en dårlig rating for den pågældende forretning på EDBpriser eller Pricerunner. Husk at du kan indrapportere priser, som ikke stemmer overens med den, du bliver tilbudt på selve webshoppen. Har pristjenesterne nok af den slags tilfælde fra en bestemt butik, så genovervejer de jo, om forretningen overhovedet bør figurere på deres site.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)