Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken WebShop skal jeg vælge til at starte med?

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej M-Trade

Hvis jeg skulle vælge imellem de to muligheder du skitserer, så ville jeg gå med den første template til Prestashop. Jeg synes den ser væsentligt bedre ud, end både Danhosten og den anden template. Men man skal passe på med templates, en ting er hvordan de ser ud på hylden, noget andet er hvordan det ser ud, når du for tilpasset den til det du vil.

Nu nævner du kun to muligheder, og begge er sådanset gode, jeg tror det er muligt for dig at få en shop klar til at begynde at sælge i januar.

Hvis du havde længere tid, kun du prøve en CloudSprout. CloudSprout er en SiteBuilder til bygge webshops og sites. Med CloudSprout er det nemt at bygge selv, det hele foregår via drag-n-drop, og der er ingen programmering involveret.

Hvis du kender Adobe's programmer, vil du forhåbentligt føle dig hjemme i CloudSprout. Her er copy/paste, history og endda på samme tastatur genveje.

En anden vigtigt ting, er muligheden for Responsive Design. Som er en teknik til at få siden til at tilpasse forskellige enheder som smartphones , tablets og selvfølgelig almindelige PC'er. Hvis dit site ikke skal være forældet næste år, så er det nødt til at understøtte Responsive Design.

I starten er CloudSprout gratis, men senere når der er gang i din forretning og du har omsæt for over 3750 kr. i 3 måneder i træk. Så koster CloudSprout med e-handel 375 kr. pr. måned.

Vi launcher d. 3 december, så giv os en chance og se om CloudSprout ikke er løsningen, der kan sætte dig fuld kontrol over dit site og sparer dig en masse penge.

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)