Jeg har kigget lidt på mine webmasterværktøjer fra Google i dag. Der er en ting der undrer mig, men som jeg samtidig ikke ved om er vigtigt.
Hvis jeg går ind i Sundhed - indekseringsstatus, kan jeg se at blot 3 ud af af 29 webadresser på mit site er indekseret. De 26 resterende står som "ikke valgt"
Lad det være sagt med det samme, jeg er langtfra særlig skarp til dette, men hvor vigtigt er det at så mange adresser ikke er indekseret. Kan I der sidder og kigger udefra, se hvad grunden er til det, og frem for alt, hvis det er vigtigt, hvad gør man ved det???
Som sagt er jeg ikke så skarp ud i dette. Men synes ikke jeg kan finde et sted hvor siderne er listet, kan kun se de totale antal på hver kategori (indekseret, ikke valgt, blokeret, etc) Hvor finder jeg de oplysninger du efterspørger.....?
Det er lige præcis det der undrer mig, her står følgende aller øverst:
" Vi har ikke fundet nogle indholdsrelaterede problemer i forhold til dit website. Når vi gennemgår dit website undersøger vi det for mulige problemer med indholdet på dine sider, bl.a. duplikerede, manglende eller problematiske titel-tags eller metabeskrivelser. "
Med den besked fra google synes jeg det er underligt at kun 3 ud af 29 er indekseret.......!