Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iglasses til Mac Problemer...

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey guys.

Måske der er en herinde, der kan hjælpe mig med et problem som jeg oplever med programmet Iglasses - Der eller altid har virket upåklageligt.

Nu ligepludseligt, - viser Iglasses mit cam fint, men selve kontrol boksen, hvormed man styrer effekter osv. den kommer ikke frem. Fra den ene dag til den anden.

Eller dvs. den kommer frem, i et svagt forsøg hvor noget popper frem, i ca. et halvt sekund. - Jeg forstår det ikke.

Det eneste der er sket fra i går, hvor det virkede til i dag er, at jeg ved et uheld fik hevet strømkablet ud af kontakten, så Macen lukkede ned. Men for at dette skulle være en faktor, så ville det være cammet der var brændt af, og ergo ikke virker mere. Men et strømafbrud kan vel ikke påvirke software - Eller kan det?

Jeg synes at jeg har prøvet ALT! - Jeg har repereret computerens diske, slettet og geninstalleret Iglasses (Der i øvrigt er fuld licens til.) jeg har tjekket firewall og pop up blocker, browser indstillinger osv.

Hvad gør jeg næst? 

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 20:16

Anyone? :(

Fra London
Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 00:09

Når du nu har fuld licens, så kan du jo prøve at kontakte udvikleren for support, de vil helt sikkert gerne hjælpe dig.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)