Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

nyhedsbrev på golden planet..hjælp

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jun 07
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er ved at få redigeret min gp shop, og har et par problemr, jeg ikke lige kan hitte rede i, måsker du har svaret lige ved hånden.

 

På min forside, står der under indformationer, nyhedsbrev.

når jeg klikker der, kommer der en standart tekst frem, som jeg skal kunne redigere...her er problemet jeg kan ikke som administrator finde ud af hvor det ligger hvor jeg kan ændre denne tekst til min personlige tekst...har du svaret høre jeg meget gerne fra dig.

 

ET ANDET PROBLEM MED NYHEDSBREV.

Når jeg ønsker at sende et nyhedsbrev ud til kunden, kan jeg kun via gp opbygningen lavet et standart tekst nyhedbrev, hvordan får jeg det lavet om til f.eks. at kunne ændre farve, sætte mit logo på, bruge billeder og den slags ???

 

 

 

 100 T det er lige os - Alt i transport af maskiner

Udlejning af hoppeborge, sluchice-, softice, popocornsmaskiner

Fra Gentofte
Tilmeldt 15. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

 

Mht. sprogfilen. Den burde du finde under catalog/includes/languages/newsletters.php  <--- Heri kan du rette teksten.

 

Mht. nyhedsbrevets udseende; har du ikke mulighed for at bruge html? Hvis ikke, har gp vel en support?

Tilmeldt 16. Jun 07
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Steenbeck

 

Når jeg går ind udner standartekster, vælger newsletter.php, får jeg denne tekst jeg ikke kan redigere id, selv teksten der kommer frempå min side under nyhedsbrev står her, men jeg kan ikke redigere i det.

Øvert over tekstboxen, når jeg fælger stien står der" Fejl: Jeg kan ikke skrive til denne fil: sæt venligst de rigtige bruger rettigheder på

 

med hensyn til HTML, så ved jeg ike hvordan jeg gør- hvad er den nemmeste og bedste måde at lære det på...en bog om det ???

 100 T det er lige os - Alt i transport af maskiner

Udlejning af hoppeborge, sluchice-, softice, popocornsmaskiner

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 16-07-2007 12:07:05 Forfatter: lind
med hensyn til HTML, så ved jeg ike hvordan jeg gør- hvad er den nemmeste og bedste måde at lære det på...en bog om det ???


 

Det nemmeste er sandsynligvis at benytte ebrev.info. Jeg ved ikke så meget om Golden Planet, tja, stort set intet. Men deres nyhedsbrev system er garanteret ikke så godt som ebrevs. Du behøver ikke kende et klap til HTML for at sende flotte nyhedsbreve ud med ebrev. Og det bedste ved ebrev, efter min mening, er deres tracking. Du kan se hvilke modtagere der har åbnet nyhedsbrevet, hvad de har klikket på etc. Guf hvis du vil arbejde med optimering af nyhedsbrevet (sikre at nyhedsbrevet vil give besøg/salg i din shop).

Du kan importere email adresser fra dit nuværende system, så hvis du i forvejen har en liste over tilmeldte mailadresser, og kan eksportere denne, er der rimelig gode chancer for at ebrev kan læse den. Se mere på www.ebrev.info

Jeg bruger det selv, desværre ikke så meget som planlagt, men det kommer jeg forhåbentlig til i løbet af efteråret.

mvh Carsten

Tilmeldt 30. May 07
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Du kan du ikke sende mig stien der hvor du klikker på nyhedsbrev.

 

Jeg er ret sikker på at du finder den her:

 

ditdomæne.dk/includes/languages/danish/newsletter.php

 

Du er meget velkommen til at kontakte mig så skal vi nok hjælpe dig gratis.

 

Med venlig hilsen

 

Web-creation.dk 

Tilmeldt 30. May 07
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er også ret sikker på at goldenplanet kan hjælpe dig:)

 

De bør om nogen vide hvordan.

 

 

Tilmeldt 16. Jun 07
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg opnår denne fejl, ved brug af linket:

Forbidden


You don''t have permission to access /includes/languages/danish/newsletter.php on this server.

 


jeg følgende besked:  Fejl: Jeg kan ikke skrive til denne fil. Sæt venligst de rigtige brugerrettigheder på: /home/raskedrenge/www/includes/languages/danish/newsletters.php

 

Den besked er jeg kommet til flere gange, derfor har Jeg stillet spørgsmålet her på amino..jeg har også sendt det til gp, og venter på svar...jeg kan ikke gennemskue hvad det er jeg ikke rettigheder til, idet teksten på webshoppen lyder sådan her:


























En beskrivelse af indholdet i dine nyhedsbreve (emner, interesseområder) og hyppigheden af deres udsendelse. Beskrivelsen kan med fordel være relativ lang og indeholde såvel ordet "nyhedsbrev" som nøgleord i forbindelse med dine varer så ofte som muligt for at forbedre denne omtales placering i søgemaskiner.


 

og det syntes jeg måske ikke lige er det der skal stå, når man klikker på nyhedsbrev

 

Så jeg leder stadig efter den/det der kan løse mit problem

 

Tak for de forskellige råd, håber de kommer flere.

 

NB har kigget på e-brev, men vil gerne starte med at bruge det, der er integreret i min shop, det må være muligt at lave det lidt indbydende.











 100 T det er lige os - Alt i transport af maskiner

Udlejning af hoppeborge, sluchice-, softice, popocornsmaskiner

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)