Hej Tine Lige for at gøre forvirringen komplet, så har jeg også et forslag til dig. Jeg syntes du skal give CloudSprout en chance. CloudSprout er en SiteBuilder til bygge webshops og sites. Med CloudSprout er det nemt at bygge selv, det hele foregår via drag-n-drop, og der er ingen programmering involveret. Hvis du kender Adobe's programmer, vil du forhåbentligt føle dig hjemme i CloudSprout. Her er copy/paste, history og endda på samme tastatur genveje. En anden vigtigt ting, er muligheden for Responsive Design. Som er en teknik til at få siden til at tilpasse forskellige enheder som smartphones , tablets og selvfølgelig almindelige PC'er. I starten er CloudSprout gratis, men senere når der er gang i din forretning og du har omsæt for over 3750 kr. i 3 måneder i træk. Så koster CloudSprout med e-handel 375 kr. pr. måned. Vi launcher d. 3 december, så giv os en chance og se om CloudSprout ikke er løsningen, der kan sætte dig fuld kontrol over dit site og sparer dig en masse penge. |
Hej Lundsby
Tror du, CS kan bruges til fotos, der først skal kunne downloades efter betaling?
For det lyder da godt, hvis jeg selv kan alt i starten, hvor jeg har tid, inden jeg får travlt med at producere flere fotos.