Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en som kan opsætte en WEBSHOP for mig

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tine

Lige for at gøre forvirringen komplet, så har jeg også et forslag til dig.

Jeg syntes du skal give CloudSprout en chance. CloudSprout er en SiteBuilder til bygge webshops og sites. Med CloudSprout er det nemt at bygge selv, det hele foregår via drag-n-drop, og der er ingen programmering involveret.

Hvis du kender Adobe's programmer, vil du forhåbentligt føle dig hjemme i CloudSprout. Her er copy/paste, history og endda på samme tastatur genveje.

En anden vigtigt ting, er muligheden for Responsive Design. Som er en teknik til at få siden til at tilpasse forskellige enheder som smartphones , tablets og selvfølgelig almindelige PC'er.

I starten er CloudSprout gratis, men senere når der er gang i din forretning og du har omsæt for over 3750 kr. i 3 måneder i træk. Så koster CloudSprout med e-handel 375 kr. pr. måned.

Vi launcher d. 3 december, så giv os en chance og se om CloudSprout ikke er løsningen, der kan sætte dig fuld kontrol over dit site og sparer dig en masse penge.

Fra Aalborg/Nørresundby
Tilmeldt 21. Nov 12
Indlæg ialt: 15
Fra  Real Life Imperfect Images Skrevet kl. 20:54

Hej Lundsby

Tror du, CS kan bruges til fotos, der først skal kunne downloades efter betaling?

For det lyder da godt, hvis jeg selv kan alt i starten, hvor jeg har tid,  inden jeg får travlt med at producere flere fotos.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 21:00

Hej Tine

Vi har selve betalingsdelen klar, men vi har endnu ikke lavet så man kan lave downloades imod betaling, men det er klart en feature vi vil lave.

Lad os gøre det sådan, at hvis du bliver glad for CloudSprout og får lavet dit site. Så programmerer jeg betalingsdownload featuren til dig, uden at det skal koste dig noget som helst.

Fra Aalborg/Nørresundby
Tilmeldt 21. Nov 12
Fra  Real Life Imperfect Images Skrevet kl. 22:36

Hej Lundsby

Jeg gir dig besked, når jeg har tænkt Indifferent

Forvirringen er absolut til at ta og føle på

Vh Tine

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 22:46
Gennemsnit 5.0 stjerner givet af 2 person

Tine Krogh:

Og for så lige at gørre den komplet. Du skal huske at vælge et system hvor der automatisk kan sættes Vandmærker på alle billederne.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Aalborg/Nørresundby
Tilmeldt 21. Nov 12
Fra  Real Life Imperfect Images Skrevet kl. 01:05

Tak Michael

Det er noteret !!!

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 10:07

Tine Krogh:

Hej Lundsby

Jeg gir dig besked, når jeg har tænkt Indifferent

Super, jeg har tænkt mig løbende at poste videoer og feature beskrivelser herinde, frem imod d. 3 december, så kan du evt. for et lidt bedre overblik over om du og CloudSprout kan fungerer sammen.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 10:08

Michael:
Og for så lige at gørre den komplet. Du skal huske at vælge et system hvor der automatisk kan sættes Vandmærker på alle billederne.

Eller bruge CopySpace og aggresivt fakturerer dem som kopierer, det virker vist for Getty.

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 10:09

Hej Tine
Fin idé. (dog har flere prøvet kræfter og har måtte opgive under opførelsen pga. manglende markedsundersøgelse og pludselige overraskelser deraf).
Hvilket budget har du til udviklingen?
Hvad regner du med det skal koste? 

Fra Aalborg/Nørresundby
Tilmeldt 21. Nov 12
Fra  Real Life Imperfect Images Skrevet kl. 13:46

Lundsby:
Eller bruge CopySpace og aggresivt fakturerer dem som kopierer, det virker vist for Getty.

Hvad betyder det? Getty kender jeg (har faktisk fotos inde hos dem) men resten forstår jeg ikke???

Har jeg mulighed for nemt at få vandmærke på hos CS?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)