Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stoler ikke på revisor

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Jun 12
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er i begynderfasen og fandt en revisor gennem Agera til min kunde vedr årsregnskab. Det gik sådan set mere eller mindre fint, men efterfølgende har jeg flere gange spurgt efter liste med efterposteringer da vores regnskab ikke stemmer overens. Da jeg endelig fik svar fra ham, var der en efterpostering samt jeg skulle tælle nogle konti + plus tællerværk sammen og sætte på ny konto!

Jeg har flere gange ringe hvor der ingen svare til trods for han sagde de var 4-5 ansatte afhængig af perioder, men har kun et mobilnummer tilknyttet virksomheden.

Nu vil jeg ikke sæt navn på her inde men ville egentlig gerne vide om andre har haft samme problem med denne person men det må vente.

Plejer man ikke også at have en skriftlig aftale mellem revisor og bogholder? Da jeg spurgte skrev han bare at til næste år ville det koste ca det samme og evt spørgsmål var medregnet og jeg tog svaret som bedre end ingenting da jeg fik det pr mail.

Hvad gør jeg nu? Jeg har stadig ikke fået fat i ham og mit regnskab stemmer ikke overens. (Ikke de store diff. men nok til at det går ud over momsen)

Jeg skal snart igang med at bogføre for 2012 (når jeg ellers får bilagene) og tænker om jeg kan starte nyt regnskabsår samt primoposter uden at have lavet efterposteringer vedr 2011???

Håber nogle vil hjælpe mig videre idet det var mit første årsafslutning for en virksomhed og havde håbet at kunne få lidt hjælp og vejledning til at gøre det rette.

På forhånd tak for hjælpen :)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)