Sammen med en partner har jeg et hotel i Brasilien. Vi stoppede færdiggørelsen tilbage da finanskrisen startede men ønsker nu at færdiggøre projektet og starte med hotel drift ultimo 2013. Vi søger en salgsminded hotel mand som partner med stort netværk og erfaring inden for salg fra hotel branchen, desuden skal du være god til IT, hjemmesider og salg over internettet. Kapital er ikke et krav men vi er villig til at afgive ejerskab mod kapital indskud hvis den rette kandidat melder sig. Der vil være mulighed for at opholde sig på hotellet i Brasilien i perioder men salgsarbejdet kan oså udføres fra DK.
|
Hej.
Vil da gerne høre lidt mere. Kan måske hjælpe her i danmark! Er uddannet inden for hotel og turisme. Har ikke beskæftiget mig med salg inden for det område! Men inden for service ydelser og vagt tjenester! Har fast arbejde, så hvis det er noget der kan gøres deltid, vil det være interessant for mig. Skriv venligst en privat besked hvis i vil vide mere! Vil også gerne have mere info om hotellet osv