Kære Amino venner! Ved siden af nogle andre it koncepter jeg arbejder på, sidder jeg desuden med en beskrivelse(ide) omkring en ny app, som jeg søger samarbejdspartnere til at udvikle. Denne App, henvender sig til både telebranchen og forbruger – uden at jeg kan røbe de specifikke detaljer, drejer det sig om en slags sammenligning af tele abonnementer, men på en hidtil ukendt og yderst målrette måde, og som vil sætte forbrugeren i centrum, men også give telebranchen nogle værktøjer, jeg er klar over alle disse millioner af sammenlignings modellere der kan findes rundt om på nette osv. Men denne her bygger på nogle helt andre principper, og er helt anderledes. Jeg arbejder med 2 lancerings / direkte exit muligheder for denne app, som jeg ser god mulighed for i begge. Jeg søger personer/firmaer som kan hjælpe med at lave den tekniske del (hele app ud fra specifikationer), dette gerne som direkte partner i projektet – men er dog også åben over for tilbud om en evt. ren betaling fra min side af for udvikling af denne app hvis dette ses som bedste løsning eller rette– idet jeg er overbevist om rimelig gode afsæts muligheder, idet jeg samtidig i mit netværk og arbejder er i direkte kontakt med nøglepersoner i telebranchen blandt andet. Jeg tager gerne en snak eller mødes med interesseret og fortæller i detaljer, det forudsætter dog en underskrevet gensidig NDA, som jeg gerne fremsender efter ønske. Jeg glæder mig til at tale med nogle af jer, i er velkommen til at skrive PB eller Email. De Bedste hilsner Bo Schønemann Tel 28 14 69 20
|
Hej Bo
Jeg har sendt dig en email.
mvh
Thomas