Ærede Aminoer Jeg er inden for de sidste par dage besluttet mig for at starte min første virksomhed. Jeg har kontakter jeg kan trække på hvad mange ting angår, dog er der et område, hvor jeg er ret grøn. Jeg søger et samarbejde med overnævnte kunstnere, hvis værker skal udgøre en essentiel del af mit færdige produkt. Da jeg ikke aner, hvilke spilleregler der gælder i disse brancher, har jeg vært ved at etablere en kontakt til dem. Jeg kunne rigtig godt tænke mig hvis der var en eller flere der kunne formidle kontakten. Sekundært kunne det være fint, hvis der var nogle kloge hoveder der kunne give nogle input til, hvorledes man skaber denne kontakt og hvad spillereglerne er. Jeg er villig til at betale for deres kunst. Det kan være at tatovøren har lavet en tegning som han har tatoveret på en krop og at den bare nu ligger og samler støv et sted. Det samme med grafittimaleren og kunstneren, altså noget lækkert kunst som man ønsker genoplivet og se pryde et high-end tøjmærke. Det er ønskeligt at disse kunstnere er førende inden for deres felter, men mindre kan også gøre det, hvis de bare er dygtige nok, men blot lidt ukendte. For den rette kandidat kan der blive tale om procenter af overskuddet. Kom gerne ud af busken og hjælp mig videre. |
Formidling af kontakt til tatovører, grafittimalere og kunstnere søges
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)