Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

System til at udbetale penge til brugere? Ligesom diverse betting sider har

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Hvidovre
Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg skal bruge et system der kan udbetale penge fra min hjemmeside, til de brugere jeg har.
Lidt ligesom hvis en bruger eksempelvis har vundet penge på at oddse, så kan de få dem udbetalt fra den brugerkonto de har på et bettingsite eksempelvis.

Er der nogen af jer der ved hvem man skal kontakte for at få et system der kan udbetale penge til de brugere man har?

Jeg har kontaktet DIBS, ePay, Quickpay m.f. uden at de har kunnet hjælpe mig. De siger jeg skal have en aftale med en bank, men tænkte jeg også ville høre jer om I evt. kendte til en løsning?

Håber meget på at nogen ved noget om det :-)

Dbh Sebastian 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6571
Fra  TextReactor Skrevet kl. 23:13

Sebastian Salinas:
Jeg har kontaktet DIBS, ePay, Quickpay m.f. uden at de har kunnet hjælpe mig. De siger jeg skal have en aftale med en bank, men tænkte jeg også ville høre jer om I evt. kendte til en løsning?

Ja snak med din bank. Det du skal bruge er at banken kan modtage info om overførslerne elektronisk som de så kan køre for dig.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Hvidovre
Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 19:02

Mange tak for svaret Niels,

Det lyder til at være den vej jeg skal gå.

Dbh Sebastian 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)