| 
                             Hej Mads, til at starte med så må jeg sige at du er en god sælger hvis man vurdere på alle de henvendelser du har fået her på amino....   | 

Hobro og ja det har han...
             Debat

| 
                             Hej Mads, til at starte med så må jeg sige at du er en god sælger hvis man vurdere på alle de henvendelser du har fået her på amino....   | 

| 
                             Hobro og ja det har han...  | 

| 
                             Hej Mads Jeg har den 27.6 sendt en PM til dig om en spædende mulighed. Har du ikke modtaget den? Vh. DaNi  | 

| 
                             Jeg søger en dygtig annoncesælger der kan gennemføre salg og udgivelse og som har lyst til at overtage et indkøbskataloget på fornuftige vilkår. Har testet og planlagt udgivelse Interesse & Indkøbskatalog for bofællesskaber og seniorboliger der udgives til støtte for projektet Seniorparker og alle leverandører i Indkøbs-og interessekatalog vil blive anmodet om at give tilbud ved opførelse af seniorparker. Jeg har tidligere udgivet fagbladene: Byggenyt, Teknisk Nyt, VVS Nyt, Trænyt, Elektroniknyt, Produktionsnyt, og Nyhedsinformation for social og sundhedssektor, Byggefakta og forbrugerbladet IdeNyt m.fl. samt en række håndbøger. Endvidere etableret virksomheden Seminarer i amter og kommuner Med venlig hilsen Poul  |