Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger: Brainstorm/sparring partner til ny annoncør mulighed -måske?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Aars
Tilmeldt 26. May 11
Indlæg ialt: 233
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Jeg har i forbindelse med koncept udvikling på et par forskellige unikke Brandings platforme, overvejet en speciel annoncør/ produkt del som jeg ikke kan se andre tilbyder eller har på den måde som jeg har tiltænkt den.

Inden for annoncering har jeg en meget svag viden, både for hvad der er muligt og hvad der måske ikke er interessant set ud fra annoncører så jeg er lidt på bar bund om det i det hele taget er en ide som andre vil syntes er brugbar, eller for den sags skyld kan lade sig gøre det er det jeg i første omgang må guide mig lidt ind på?

Jeg kan ikke røbe ret meget på et åben forum, håber i forstår? dog har det en smule med at bytte banner på kryds af hjemme sider(ved godt den del er opfundet og sten død)

Det er lidt på nogle helt andre præmisser jeg vil gøre det, med nogle værktøjer der kan lidt mere end bare DET!

Min tanke er først at finde ud af om tanken er ”gal eller genial”

Er den gal- ja så lader jeg den ligge

Er den genial og mulig, så har jeg nogle specifikke ideer og også kunder / samarbejdspartnere til næste step.

Hvis du gerne vil hjælpe mig med sparring, så skriv gerne dine kontakt info til mig enten via PB her på amino, eller på min E-mail BS@tiink.dk

Jeg er i den spæde start på mine tanker om dette, så jeg har intet færdigt skrevet ned som jeg kan sende- jeg venter med den del til jeg får indkapslet gennem brainstorm om det er værd at bruge tid på.

Jeg skal gerne ringe/skype dig op!

De bedste hilsner

Bo Schønemann

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)