Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback til Nordfreelance.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Aug 12
Indlæg ialt: 63
Fra  Nord Freelance Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er!

Jeg mangler lige nu feedback på NordFreelance.dk - jeg er i tvivl om, hvorvidt måden, det er blevet sat op på, virker indbydende. Alle kommentarer modtages med kyshånd.

Jeg vil lige nævne at SEO og videre, ikke har fået meget opmærksomhed endnu.

De bedste hilsner

Ann Nord

Fra Århus
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 96
Fra  Whybeard Skrevet kl. 21:19

Skideflot hjemmeside! Kan stadig ikke helt bestemme mig for, om jeg kan lide det sorte logo på den (relativt) mørke blå baggrundsfarve...En ting, der dog kunne være sweet at få fixet er din menu. Hvis man klikker, uden at slippe, kommer der en grim, uafrundet boks bag teksten. Hvis det er muligt, så få det fixet :)

Mange hilsner,
Christian, CEO hos cShakers.dk (håndsyede køletasker til din proteinshaker) [åbner i nyt vindue]

Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 255
Fra  Opbygning Skrevet kl. 21:37

Hej Ann

Efter at have været inde på sin hjemmeside synes jeg faktisk den er bygget fint op. Der er et par ting her og der der måske kunne arbejdes lidt videre på. I teksten på forsiden står der "derfor" 3 steder i løbet af de 3 første linier. Kunne man benytte et andet ord nogen af stederne?

Der kan også arbejdes videre med linkbuilding i teksterne på siderne. På Kontakt siden synes jeg ikke helt den lyseblå farve passer ind men det er jo smag og behag.

Du må gerne få nogen råd med omkring hjemmeside opbygning hvor du kan læse om hvordan du benytter dig af linkbuilding, seo, sociale medier og andre råd til at bygge hjemmesiden op.

Se hjemmeside tips på opbygning.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:53

jeg synes siden den er okay der mangler dog nogle referencer på siden eller i kunne også lave lidt bloggen på siden som både giver SEO og viser lidt om hvad i kan skrive omkring

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 17:50
Hey Ann,

Det ser ok ud egentlig... :) Men hey du må gerne lige undersøge hvordan det ser ud på mobiltelefoner og ipads...?

- Der er lidt padding problemer nede i bunden på min Note II nemlig?

Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)