Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lønsomt at etablere hjemmeside/blog?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer!

Spekulerer i øjeblikket på om det kunne være lønsomt at lave en hjemmeside eller blog hvor jeg skrev interessante og brugbare ting i form af artikler, informationer osv., og hvor jeg havde 2-3 reklamer (eller flere) på hjemmesiden. Har læst lidt om affiliate, men ville det ikke kun være en god idé så længe der en masse besøgende? :-)

Kunne være skønt hvis nogle havde erfaring på området og evt. kunne fortælle om man behøver et CVR-nummer for dette?

- Det vil være super skønt med nogle svar :-)

Mvh. Joachim

Fra København S
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 309
Fra  Rosenlund Media Skrevet kl. 23:02

Du behøves ikke CVR-nr sålænge du ikke omsætter for mere end 50.000 kroner pr. løbende 12 mdr. eller hvis dette ikke er budgetteret.

Relevante hjemmesider med godt indhold kan sagtens give gode penge fra sig.

Kan deet være lønsomt? Nej, ikke hvis du spekulerer på at have en god timeløn. Du vil de første lange stykke tid investere din tid.

for mit vekommende har deet taget to år indtil jeg her i 2012 har haft mit storre gennembrud.

Sammenligning af TV pakker.

Søg om et af de hurtige lån på laankontanter.dk

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 23:56

Hej Joachim,

Som Mads "på en måde" skriver: du skal ikke ligge din opsigelse lige med det samme :) internettet er spækket med hjemmesider med Adsense... Der skal rigtig, rigtig, rigtig mange besøgende ind forbi din side, før du får noget ud af det :(

Men hvis det er din drøm/hobby du skriver om... Hvis det er noget du vil hygge dig med - Så gør det :) om ikke andet, så for hyggens skyld...

Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:52

Siger tak for svarerne. Kan godt se, at det måske mere skal gøres for interessens skyld, og skulle det nu ske at det blev et hit, så kunne man måske fokusere mere på forskellige reklamer.

Takker herfra :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Jun 12
Indlæg ialt: 260
Fra  Tobias Ehlig ApS Skrevet kl. 09:10

Hej Joachim,

At have succes med affiliate marketing kræver først og fremmest, at du kan lave en hjemmeside som har potentiale til at blive godt besøgt. Så punkt 1 er i mine øjne, at du sætter dig ned, og tænker over hvad du kan lide at skrive om, og derefter vurderer du om det er smalt/bredt nok. Evt. skriv herinde igen, og få andres mening om nichen i forhold til størrelse og konkurrence på markedet.

mvh

Tobias Ehlig

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:35

Det vil jeg gøre!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)