Partner søges til opstart af restauration i Århus. Helt grundlæggende tager konceptet afsæt i at introducere god, sund og ”rigtig” mad på fast food/take-away markedet, dvs. til fast food priser og i fast food butiksformat. Jeg vil gerne bryde med ”sandwich, kinaboks og kebab-kulturen” og i stedet introducere ordentligt mad som f.eks. kunne være lune gryderetter, fyldige supper og risotto etc. Dette er blot forslag og jeg forventer at udvikle menuen i samarbejde med en dygtig gastronom. Jeg har ca. 300.000 kr. at investere i projektet og søger en partner (gerne kok men ingen betingelse), som kan investere et beløb i nogenlunde samme størrelsesorden. Dels for overhovedet at kunne rejse tilstrækkelig kapital, og dels for at begge parter har lige stort incitament til at få det til at lykkedes. Men mest af alt fordi to når dobbelt så langt (og på den halve tid) som én. Min drøm er at det skal blive til flere og derfor er formålet med det første outlet i min optik, dels at skabe en fungerende prototype, som kan fungere som skabelon for følgende outlets, samt dels at lave et ”proof of concept”, hvilket vil gøre det væsentligt lettere at rejse investeringskapital til relativ hurtig vækst. Hvis dette har fanget din interesse, så lad os mødes og tage en (gensidig helt uforpligtende) uddybende snak om mulighederne for et fremtidigt samarbejde.
Med Venlig Hilsen Stefan Juel Nielsen HA Entreprenørskab & Innovation BA (hons) Artist Blacksmith @: stefan240479@gmail.com |
Partner søges til opstart af restauration i Århus.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)