Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sh404SEF - kan man slå Enable URL optimization fra og stadig have gavn af denne SEO plug-in??

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Nov 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået installeret Sh404SEF til Joomla til at arbejde med SEO.

Mit ønske er at jeg bl.a. selv kan lave 301 redirects og canonical url tags ift. udvalgte sider.
Det der sker, er så at Sh404SEF automatisk laver alle url’er om til noget mere enkelt (når denne funktion er slået til). I udgangspunktet sikkert fint, bortset fra at samtlige links ved søgning på Google herefter blot peger på forsiden...

Inden denne installation var der allerede lavet brugervenlige links med de SEO-funktioner der indbygget i Joomla.

Hvad gør jeg her?
1. Kan man slå funktionen med automatisk omdøbning af url’er i Sh404SEF fra - og så stadig have mulighed for at lave redirects manuelt / bruge de andre funktioner i plug-in’en? Ser ikke sådan ud-??
2. Hvis jeg slår funktionen til – skal jeg så selv gå ind manuelt og lave 301 redirects i plug-in’en for alle 800 sider…? Ville være smart hvis der var en anden mere handy måde at fixe det på.
3. I hvor lang tid bliver jeg ’straffet’ i søgninger, hvis jeg lader være? Vores hjemmesideudvikler sagde en uges tid….??

Jeg har ikke så store kompetencer på området, så bær over med mig, hvis noget kunne trænge til en omformulering…

Med venlig hilsen

Hanna

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)