Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan bliver jeg mere synlig på nettet

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Jystrup
Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer.

 

Jeg kæmper med reklamer på facebook og google adwords.Men lige lidt hjælper det.Jeg har svært ved at få min webshop synlig på nettet.

Hjælp!!  Jeg trænger til indspark og gode ideer.Jeg har desværre ikke den store kapital til at kunne betale mig fra det.

Kender i evt et godt kursus el lign?

 

mvh Tina

Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 255
Fra  Opbygning Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du er altså velkommen til at smide et link så man kan se hvilken side det drejer sig om.

Men der er i hvert fald råd at hente omkring hjemmeside opbygning. Her kan du læse om seo, linkbuilding, sociale medier og andre ting der kan få dig højere på i rang. ;)

Se hjemmeside tips på opbygning.dk

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er svært at lave en god og effektfuld adwords kampagne. Der er rigtig mange ting man skal sætte sig ind i hvis det skal virke, så du bliver nødt til at gøre op med dig selv om du vil bruge tiden på at sætte dig rigtig godt ind i det, eller betale dig fra at få andre til det. Hvis du selv vil i gang kan jeg anbefale bogen adwords-lex fra Thomas Rosenstand. Der bliver det forklaret rigtig godt, men du skal stadig have rigtig god tid, en hvis forståelse for online markedsføring og lyst til at selv gå i gang.

Tilmeldt 2. Sep 12
Indlæg ialt: 113
Fra  Billigstandup.dk Skrevet kl. 01:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tina.

Jeg har et tilbud til dig, der passer godt på din beskrivelse. Jeg har nemlig et konkurrencesite, der hedder Gætprisen.dk. Her kan brugere vinde forskellige produkter og services, ved at gætte tættest på deres hemmelige tilbudspris. Det er en god mulighed for webshops, til at få et tilbud ud til en masse mennesker uden de store udgifter. Din eneste udgift er nemlig kun et enkelt eksemplar af dit produkt fra din webshop samt fragt til vinderen af konkurrencen.

Du får god reklame for din webshop på flere måder hos Gætprisen.dk. Jeg vil meget gerne sende dig noget mere information, hvis det har interesse? Send mig en mail på info@gaetprisen.dk for mere info.

Venlig hilsen Tabita Zinck

Gætprisen.dk.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tina

Thomas Rosenstand som er danmarks søgemaskine ekspert, har skrevet en meget brugervenlig bog som er meget let at læse, den hedder SEO-LEX, og kan købes til en pris du hurtigt vil tjene hjem igen, hvis du bruger den rigtigt.

Køb SEO-LEX her

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tina

Du bør ændre følgende på din hjemmeside:

Fjern "Finansiering" fanebladet

Fjern alt "Lingeri"

Fjern alt "Brugskunst"

Erstat amerikanske standardbilleder med danske modeller.

Alt dette skal hjælpe dig med at omdanne hjemmesiden fra en utroværdig til en troværdig.

Herefter har du en CHANCE for at kunne få tingene til at fungere.

Ikke før.

Venlig hilsen,

Christian

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)