Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

WooCommerce + regnskabssystem (gerne Economic)

Side 3 ud af 4 (39 indlæg)
Fra Faaborg
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian,

Nu er det nok en gang en måned siden at v. 2.0 "var på vej"... Er der noget nyt? Jeg er lidt træt af at have betalt dig for at lave nogle rettelser, og så bliver man bare syltet bagefter. Jeg har intet glæde haft ud af de rettelser der blev lavet, for straks efter var de værdiløse, da woocommerce opdaterede til 2.0

Kommer du ud af busken med et eller andet?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

Jeg forstår godt, det er træls at blive holdt hen, jeg har netop sendt et nyhedsbrev ud, som fortæller lidt om, hvad der skal ske.

En af de ting jeg har arbejdet på, er bedre support og et nyt support site. Det betyder også at plugin'et går fra at være gratis til kommercielt. Hvilket har været en virkelig svær beslutning.

Hvad angår de rettelser, jeg lavede til dig så er det selvfølgelig beklageligt at WooThemes sender en ny udgave på markedet, som mit plugin ikke spiller sammen med. Jeg er jo ikke herre over, hvad de gør. Hvis det kan trøste, så løser jeg problemet med shipping vare nummeret du tidligere har beskrevet i v.2.0.

Jeg giver dig et kald senere i dag, så vi kan få styr på det.

Fra Faaborg
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian,

Gode nyheder må jeg sige. At det går til at være kommercielt er jo ingen skam, så må vi håbe at prisstrukturen er til at leve med. Men at skulle betale for det, betyder sandsynligvis supportmuligheder og hurtigere updates når Woo vælger at lave noget om, så plugin'et ikke virker længere.

Tak for hurtigt svar.

 - Anders

Fra Faaborg
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian,

Vi er nok mange der stadig venter i spænding. Vil du ikke tage kontakt til mig?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Faaborg
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian,

Ja, jeg har fået mail fra din mailingliste. Jeg synes det er unfair at du giver besked nu, og at vi så skal vente til lørdag aften ;)

Det bliver super godt. Jeg håber du har husket mig mht. varenr til fragt må indeholde bogstaver.

pft.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

The suspense is ...

Der skal jo være lidt at glæde sig til :-)

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens.

Er der nogle der kender til alternativer til Kristians plugin? Han er åbenbart gået under jorden, efter han har slettet både sin Amino bruger og hjemmeside.

Kunne godt bruge det plugin asap :)

Dbh Lars

Fra Faaborg
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

Jeg har også forgæves forsøgt at få fat i Kristian for at høre om han kunne være interesseret i, at jeg sørgede for at få rettet bugs mv. i systemet, men har desværre ikke hørt fra ham. Jeg er interesseret i, at udvikle plugin'et færdigt, så det er fuldt funktionsdygtigt, men da Kristian ejer koden, er der ikke så meget vi kan gøre før han dukker op igen.

Håber på det bedste - både for plugin, men naturligvis specielt for Kristian.

 - Anders

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Ravn:
Jeg er interesseret i, at udvikle plugin'et færdigt, så det er fuldt funktionsdygtigt, men da Kristian ejer koden, er der ikke så meget vi kan gøre før han dukker op igen.

Han skriver " Plugin'et er open source" - så gå du bare i krig....

Side 3 ud af 4 (39 indlæg)