Hej! Jeg hedder Benjamin, er 20 år gammel og studerer multimediedesign og kommunikation i Nykøbing Falster. Læs mere om min uddannelse her: http://easj.dk/?p=1723
Jeg leder i øjeblikket efter en praktikplads som kan tage mig ind til begyndelsen af det nye år. I den perfekte verden leder jeg efter en virksomhed hvor jeg kan have aktiv mulighed for at lære om især programmering og webdesignsbranchen, men jeg er også åben for "alternative" praktikpladser :).
Jeg er selvfølgelig også interesseret i at finde en virksomhed i Falster / syd Sjællandsområdet, men her er jeg også åben for alle muligheder.
Mine kvalifikationer består af 2 dele - En glimerende forståelse af grafisk design og webudvikling. I den grafiske del indgår både print- og skærmdesign.
Altså ved jeg hvordan man laver printjob, som fx. brochurer, og jeg ved hvordan man skaber en visual identity (logo, farvedesign osv). Jeg ved og har erfaring indenfor at designe og opsætte en hjemmeside/webdomæne, både til store og små opgaver.
Indenfor webudvikling har jeg lært og mestret de basale kundskaber igennem min skole: * HTML / xhtml * CSS * JavaScript
Men fordi det interesserer mig så meget har jeg brugt meget af min fritid på selv studie. Altså har jeg også viden og erfaring indenfor: * jQuery * PHP / mySQL * Basal Search Engine Optimizing / SEO * CMS kendskaber som fx. WordPress
Igennem min skole har jeg licens og adgang til Adobe Design Premium software pakken (Illustrator, Photoshop, Fireworks, Flash og Dreamweaver) og har dermed forståelse og erfaring inden for alle disse programmer.
Mit portfolie - http://pixel5.dk - er også et bevis på hvad jeg kan, da jeg selv har kodet det hele. Den består bl.a. af en MySQL database. Hjemmesiden er på engelsk da min uddannelse foregår på engelsk.
Om praktik kravende Jeg leder som sagt efter en praktikplads som jeg kan begynde fra slutningen af januar, og skal helst være i gang i starten af februar 2013. Praktik periode skal foregå i ca. 8-10 uger, og jeg skal være aktiv og lave opgaver.
Det er ikke et krav at jeg bliver betalt for mit arbejde, og jeg forventer det heller ikke.
Jeg håber at jeg er interessant for nogle af jer, og kan kontaktes på mail - mail@pixel5.dk, og telefon. - 22 82 95 29.